anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Eroare activare abonament YOXO

AlinE
Junior

IMG_0353.png

Salutare! 

Doresc sa mi activez abonamentul Yoxo trecând de la Orange Prepay. Inițial aplicația m a lăsat să ajung la pasul în care îmi pot confirma cardul de debit, dar ulterior nu s a finalizat prin activarea cartelei sim pe Yoxo. Acum nu mă mai lasa deloc să trec de pasul în care introduc numărul de telefon dorit pentru abonament și în plus de asta am fost taxat cu 19lei de pe card. Vă atașez și eroarea.

Ma poate ajuta cineva vă rog?

1 Soluţie acceptată‚

AlinE
Junior

Salutări! S a rezolvat. Am primit un mesaj în aplicație prin care spunea ca nu s a finalizat procesul de aderare la Yoxo și ca pot încerca din nou. De această dată a mers

Vizualizare soluţie în postul original

6 Răspunsuri 6

Pololică
#StarMember

Salutare!

Ai mai incercat sa introduci numarul? Inteleg ca a fost o eroare temporara la comunicarea cu aplicatia/servere.

ChristianS
Junior entuziast

contacteaza orange la numarul 300.

sau daca ai posibilitatea prin chat yoxo (daca ai un cont yoxo creat)

posibil sa fie necesar inchiderea abonamentului si apoi redeschiderea lui daca ai fost taxat.

AlinE
Junior

Am folosit chat ul Yoxo și mi s a transmis sesizarea mai departe. Sper să se rezolve. Deocamdata la fel face aplicația, deși am reinstalat o din nou. 

ChristianS
Junior entuziast

este bine ca ai luat legatura cu ei pentru ca doar ei pot inchide contul in situatia de fata daca sa creat

ulterior putand relua procesul

RafaHelper
#StarMember

Salut @AlinE

Atunci cand primești o eroare in aplicația YOXO trebuie sa iei legătura pe chat cu ei pentru a primi o rezolvare.

Sa ne spui si noua din ce cauza ai primit aceea eroare dupa ce se va rezolva problema ta.

AlinE
Junior

Salutări! S a rezolvat. Am primit un mesaj în aplicație prin care spunea ca nu s a finalizat procesul de aderare la Yoxo și ca pot încerca din nou. De această dată a mers