la 23-09-2024 09:57 PM
Salutări, încerc să-mi încarc numărul suspendat cu ajutorul acestui site https://www.yoxo.ro/plata-factura/număr iar când dau să plătesc, îmi afișează mesajul “Ne pare rău, validarea numărului de telefon a eșuat. Te rugăm să încerci din nou.” Pe aplicația yoxo nu pot face nimic, sunt blocat într-un meniu cu magazin și configurează. Așa că am decis să plătesc online pe browser. Dar când încerc, imi afișează acel mesaj. Dacă mă puteți ajuta, sunt recunoscător. Mulțumesc anticipat.
la 23-09-2024 11:11 PM
Salutare!
Yoxo nu se reîncărcă, se plătește face. Poți pune un screenshot unde ești blocat?
PS: de cât timp ești în perioada de grație?
la 23-09-2024 11:19 PM
Salut.
Aici sunt blocat. Am încercat să ma deloghez, să rezolv la “configurează” dar nimic.
la 23-09-2024 11:25 PM
Ai încercat să dezinstalezi aplicația sau să golești cache-ul? A mai fost un coleg de comunitate care a avut o problemă similară și a fost o problema pe cont.
la 23-09-2024 11:31 PM
Da, am dezinstalat si reinstalat. Am încercat si varianta cu cache ul dar nu mă ajută.
la 24-09-2024 04:33 AM
Buna,
Incearca sa intri în legătură cu serviciul clienți yoxo prin chat sau telefonic la 300.
la 24-09-2024 09:02 AM
la 24-09-2024 09:19 AM
@alin2727, putem ruga și noi colegii să verifice situația ta. Ne poți trimite în mesaj privat numărul de telefon și adresa de e-mail asociată contului Yoxo.
la 24-09-2024 09:46 AM
V-am trimis in privat, mulțumesc
la 26-09-2024 12:13 PM
@alin2727, s-a rezolvat situația? Te așteptăm să revii cu vești bune.
la 06-10-2024 03:27 PM
Buna! Am aceeasi problema cu un alt cont. Deja a fost suspendat pe motiv ca nu s-a putut face plata. Nu pot accesa linkul din Help , pagina se pare ca nu mai exista. Cum putem plati pt a se reactiva contul? Multumesc.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor