14-02-2025 05:44 PM - editat 14-02-2025 05:44 PM
Salut!
Am trecut de la abonament la cartela prepay (la vodafone) si am incercat sa portez numarul la un abonametn yoxo.
Dupa procedura de inregistrare si stabilirea datei pentru portare, in aceeasi zi, am primit un mail prin care mi se spune ca vodafone a refuzat portarea (cu toate ca stiu ca nu poate fi refuzata de catre niciun operator).
factua la vodafone este 0.
Stiti cumva din ce motiv se poate intampla asta si care este solutia?
chatul yoxo nu foloseste la nimic, atat timp cat nu raspunde nimeni la intrebari.
la 14-02-2025 06:06 PM
@Ravho: Pentru început verifica dacă ai abonamentul închis, iar dacă prepayul este cu perioadă activă atunci totul e ok. Altfel nu se va accepta portarea de către Vodafone.
Recent (acum o lună) am portat un număr la Orange de la Vodafone și s-a rezolvat fără piedici la Vodafone.
la 14-02-2025 06:19 PM
Salut,
Portarea poate fi refuzată, iar un motiv poate fi completarea eronată a datelor.
la 14-02-2025 06:46 PM
Datele sunt completate corect , raspunsul a fost “serie sim incorecta” insa seria cartele si seria afisata in telefon sunt aceleasi.
la 14-02-2025 07:07 PM
Verifica cele 19 caractere și fizic pe SIM.
Sa nu existe caractere gen 0/O
la 14-02-2025 07:10 PM
Telefonul si cartela fizica au o serie, iar in myvodafone apare alta serie pentru cartela.
la 14-02-2025 07:16 PM
Am înțeles, un SIM si 2 serii diferite.
Atunci contactează Vodafone pentru informații suplimentare despre seria corecta.
la 17-02-2025 10:58 AM
@Ravho, s-a rezolvat situația cu portarea?
la 17-02-2025 11:05 AM
Inca nu, apare ca fiind in procesare la vodafone
la 17-02-2025 08:13 PM
Acum asa arata yoxo
la 17-02-2025 11:07 AM
Salutare!
Seria din MyVodafone si seria de pe cartela fizica trebuie sa corespunda, altfel nu ar trebui sa ai semnal (serviciul este prestat care cartela cu seria din MyVodafone si daca difera de cea fizica, nu stiu cum ai avea semnal pe cartela fizica).
Verifica, daca ai mai multe numere, pentru care ai din ele ai facut cererea de portare.
la 17-02-2025 08:12 PM
Am o serie pe cartela fizica (si in setarile telefonului) si o alta serie in app myvodafone. Am si semnal si net.
la 17-02-2025 08:15 PM
O comunicare cu Vodafone ar fi rezolvat problema până acum.
Mai ai posibilitatea sa te duci într-un magazin Vodafone și să schimbi sim-ul.
Eu as suna la Vodafone daca nu ești sigur care este seria sim-ului.
la 17-02-2025 08:32 PM
Din nefericire fix comunicarea cu vodafone este motivul pentru care plec.
am fost “obligat” sa modific un abonament ca sa poată funcționa one number, doar 24 de luni. Evident ca one number a functionat 2 luni si dupa a urmat “comunicarea”.
mai bine de 3 luni nu au fost in stare sa faca nimic.
am sunat si pentru sim, doar ca andreea sau cum o cheama pe roboata nu stie nimic si cu omul vodafone nunreusesc sa vorbesc.
sper ca functioneaza portarea in cele din urma.
apropo, la orange merge number share ok? Nu mai vreau un abonament de 24 de luni, cu acelasi efect ca la raposatul vodafone .
17-02-2025 10:06 PM - editat 18-02-2025 10:09 AM
Salutare!
Din pacate ai sarit din lac in put, suportul de la Orange este cam la fel de slab ca cel de la Vodafone, iar suportul de la Yoxo este si mai slab, aproape inexistent. Daca asta este motivul portarii si vrei un suport bun, e mai bun Digi mobil, au cel mai bun suport dintre toti, dar nu au number share si serviciile oferite de ei sunt mai slabe decat cele oferite de Orange si Vodafone. Am vazut si la Orange si nu putini oameni care se plang de number share ca e cu probleme, deci te poti astepta la surprize si de la ei. Sunt plusuri si minusuri la toti, trebuie sa alegi tu ce preferi sa fie mai ok...
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor