14-02-2025 05:44 PM - editat 14-02-2025 05:44 PM
Salut!
Am trecut de la abonament la cartela prepay (la vodafone) si am incercat sa portez numarul la un abonametn yoxo.
Dupa procedura de inregistrare si stabilirea datei pentru portare, in aceeasi zi, am primit un mail prin care mi se spune ca vodafone a refuzat portarea (cu toate ca stiu ca nu poate fi refuzata de catre niciun operator).
factua la vodafone este 0.
Stiti cumva din ce motiv se poate intampla asta si care este solutia?
chatul yoxo nu foloseste la nimic, atat timp cat nu raspunde nimeni la intrebari.
la 14-02-2025 06:06 PM
@Ravho: Pentru început verifica dacă ai abonamentul închis, iar dacă prepayul este cu perioadă activă atunci totul e ok. Altfel nu se va accepta portarea de către Vodafone.
Recent (acum o lună) am portat un număr la Orange de la Vodafone și s-a rezolvat fără piedici la Vodafone.
la 14-02-2025 06:19 PM
Salut,
Portarea poate fi refuzată, iar un motiv poate fi completarea eronată a datelor.
la 14-02-2025 06:46 PM
Datele sunt completate corect , raspunsul a fost “serie sim incorecta” insa seria cartele si seria afisata in telefon sunt aceleasi.
la 14-02-2025 07:07 PM
Verifica cele 19 caractere și fizic pe SIM.
Sa nu existe caractere gen 0/O
la 14-02-2025 07:10 PM
Telefonul si cartela fizica au o serie, iar in myvodafone apare alta serie pentru cartela.
la 14-02-2025 07:16 PM
Am înțeles, un SIM si 2 serii diferite.
Atunci contactează Vodafone pentru informații suplimentare despre seria corecta.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor