anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu pot accesa contul meu din aplicatia YOXO

ElizaPreda
Începător
Nu pot accesa contul meu din aplicatia YOXO .. nu pot vedea detalii referitoare la consum, etc ... Daca incerc o noua configurare imi spune ca am deja abonament .
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
Nu trebuie să faci o nouă configurare, ci doar să accesezi contul tău din aplicație la secțiunea Consum. Uite aici toate detaliile - https://www.yoxo.ro/help/cum-verific-consumul-de-internet-minute-smsuri-si-optiuni-pe-abonamentul-yoxo/ Asigură-te că ai instalată ultima versiune a aplicației Yoxo.

Vizualizare soluţie în postul original

5 Răspunsuri 5

DanielaH
Moderator
Eliza, ce se întâmplă când vrei să-ți accesezi contul? Poți atașa o captură de ecran?

ElizaPreda
Începător
Nu gasesc datele contului meu , ex : consum date sau ce mai arata acolo.

DanielaH
Moderator
Nu trebuie să faci o nouă configurare, ci doar să accesezi contul tău din aplicație la secțiunea Consum. Uite aici toate detaliile - https://www.yoxo.ro/help/cum-verific-consumul-de-internet-minute-smsuri-si-optiuni-pe-abonamentul-yoxo/ Asigură-te că ai instalată ultima versiune a aplicației Yoxo.

Neaplicabil
Yoxo este o rușine pentru comunicații! sau, copilul companiei! așadar, ai grijă! eu am probleme, de când am!

DanielaH
Moderator
Eliza, mulțumesc pentru marcarea soluției! Ai rezolvat?