la 15-09-2022 02:47 PM
la 15-09-2022 06:26 PM
la 15-09-2022 04:26 PM
la 15-09-2022 04:46 PM
la 15-09-2022 06:26 PM
la 16-01-2023 11:46 AM
Buna ziua!
Nu pot intra pe cont, ma puteti ajuta?
la 19-07-2024 09:24 AM
În aceeași situație sunt și eu. Nu am posibilitate să ajung în secțiunea consum. Ori log în să fac abonament și îmi spune ca mai am deja unul, ori log out! Sunt așa de două luni!
la 19-07-2024 01:41 PM
Salut, @IrinaD1 ,
Ai încercat și o actualizare a aplicației?
la 15-09-2022 09:20 PM
la 16-09-2022 11:10 AM
la 16-01-2023 11:54 AM
la 16-01-2023 11:55 AM
Nu mai stiu contul cu care am intrat in aplicatie
16-01-2023 11:58 AM - editat 16-01-2023 12:00 PM
Salut,
Nu mai stii email-ul asociat contului sau parola? Daca ai uitat parola, vezi ca ai acolo un link de parola uitata. Si daca vrei sa adaugi ceva, vezi ca exista in meniul din dreapta, o optiune de Editare a postarii.
Pentru alte situatii, vezi daca te ajuta solutia de aici.
De asemenea, incearca sa nu postezi date personale (in cazul asta adresa de mail) in Comunitate.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor