anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu pot accesa contul meu din aplicatia YOXO

ElizaPreda
Începător
Nu pot accesa contul meu din aplicatia YOXO .. nu pot vedea detalii referitoare la consum, etc ... Daca incerc o noua configurare imi spune ca am deja abonament .
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
Nu trebuie să faci o nouă configurare, ci doar să accesezi contul tău din aplicație la secțiunea Consum. Uite aici toate detaliile - https://www.yoxo.ro/help/cum-verific-consumul-de-internet-minute-smsuri-si-optiuni-pe-abonamentul-yoxo/ Asigură-te că ai instalată ultima versiune a aplicației Yoxo.

Vizualizare soluţie în postul original

9 Răspunsuri 9

DanielaH
Moderator
Eliza, ce se întâmplă când vrei să-ți accesezi contul? Poți atașa o captură de ecran?

ElizaPreda
Începător
Nu gasesc datele contului meu , ex : consum date sau ce mai arata acolo.

DanielaH
Moderator
Nu trebuie să faci o nouă configurare, ci doar să accesezi contul tău din aplicație la secțiunea Consum. Uite aici toate detaliile - https://www.yoxo.ro/help/cum-verific-consumul-de-internet-minute-smsuri-si-optiuni-pe-abonamentul-yoxo/ Asigură-te că ai instalată ultima versiune a aplicației Yoxo.

Buna ziua!

Nu pot intra pe cont, ma puteti ajuta?

Neaplicabil
Yoxo este o rușine pentru comunicații! sau, copilul companiei! așadar, ai grijă! eu am probleme, de când am!

DanielaH
Moderator
Eliza, mulțumesc pentru marcarea soluției! Ai rezolvat?

Dannn
Începător

81C607DE-C862-49A8-936E-18418324AD9C.png

Nu mai stiu contul cu care am intrat in aplicatie

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut,

Nu mai stii email-ul asociat contului sau parola? Daca ai uitat parola, vezi ca ai acolo un link de parola uitata. Si daca vrei sa adaugi ceva, vezi ca exista in meniul din dreapta, o optiune de Editare a postarii.

Pentru alte situatii, vezi daca te ajuta solutia de aici.

De asemenea, incearca sa nu postezi date personale (in cazul asta adresa de mail) in Comunitate.

Client Orange