anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu pot accesa contul meu din aplicatia YOXO

ElizaPreda
Începător
Nu pot accesa contul meu din aplicatia YOXO .. nu pot vedea detalii referitoare la consum, etc ... Daca incerc o noua configurare imi spune ca am deja abonament .
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
Nu trebuie să faci o nouă configurare, ci doar să accesezi contul tău din aplicație la secțiunea Consum. Uite aici toate detaliile - https://www.yoxo.ro/help/cum-verific-consumul-de-internet-minute-smsuri-si-optiuni-pe-abonamentul-yoxo/ Asigură-te că ai instalată ultima versiune a aplicației Yoxo.

Vizualizare soluţie în postul original

11 Răspunsuri 11

DanielaH
Moderator
Eliza, ce se întâmplă când vrei să-ți accesezi contul? Poți atașa o captură de ecran?

ElizaPreda
Începător
Nu gasesc datele contului meu , ex : consum date sau ce mai arata acolo.

DanielaH
Moderator
Nu trebuie să faci o nouă configurare, ci doar să accesezi contul tău din aplicație la secțiunea Consum. Uite aici toate detaliile - https://www.yoxo.ro/help/cum-verific-consumul-de-internet-minute-smsuri-si-optiuni-pe-abonamentul-yoxo/ Asigură-te că ai instalată ultima versiune a aplicației Yoxo.

Buna ziua!

Nu pot intra pe cont, ma puteti ajuta?

În aceeași situație sunt și eu. Nu am posibilitate să ajung în secțiunea consum. Ori log în să fac abonament și îmi spune ca mai am deja unul, ori log out! Sunt așa de două luni!

Salut, @IrinaD1 ,

Ai încercat și o actualizare a aplicației?

Neaplicabil
Yoxo este o rușine pentru comunicații! sau, copilul companiei! așadar, ai grijă! eu am probleme, de când am!

DanielaH
Moderator
Eliza, mulțumesc pentru marcarea soluției! Ai rezolvat?

Dannn
Începător

81C607DE-C862-49A8-936E-18418324AD9C.png

Nu mai stiu contul cu care am intrat in aplicatie

Salut,

Nu mai stii email-ul asociat contului sau parola? Daca ai uitat parola, vezi ca ai acolo un link de parola uitata. Si daca vrei sa adaugi ceva, vezi ca exista in meniul din dreapta, o optiune de Editare a postarii.

Pentru alte situatii, vezi daca te ajuta solutia de aici.

De asemenea, incearca sa nu postezi date personale (in cazul asta adresa de mail) in Comunitate.

Client Orange