la 15-09-2023 11:35 PM
am intrebat si eu daca ma poate ajuta cineva.... si au zis sa ma descurc eu.... deci un mare nu....
vi se pare normal ??
16-09-2023 05:28 AM - editat 16-09-2023 05:30 AM
Salut,
Yoxo se doreste a fi un abonament 100% digital. Asta din pacate inseamna si ca nu vei avea suport in magazinele fizice. Tot ce tine de suport e fie DIY (do it yourself, sau altfel spus, te descurci singur) fie cu ajutorul chat-ului din aplicatie. E si unul dintre motivele pentru care eu nu recomand si nu mi-as face (cel putin in versiunea actuala) Yoxo.
la 18-09-2023 02:08 PM
Nici mie nu-mi prea face cu ochiul Yoxo. E bine sa fie digital, dar parca nici sa nu ai un Store unde poti rezolva rapid orice, nu e bine. Daca am nevoie de schimbare de sim ce fac? Astept 2 zile curierul sa-mi aduca sim-ul? Nu mai bine ma duc in Store?
la 18-09-2023 02:11 PM
De-asta eu prefer Prepay-ul. 🙂 Exact pentru chestiile astea.
la 16-09-2023 06:56 AM
Salutare!
Dacă este abonament digital, nu are cum să fie și în magazinele fizice, pentru că așa se numește și așa este conceput, adică digital.
Baftă!
la 16-09-2023 08:19 AM
@marinmanagement: Pentru întrebări există Comunitatea Orange și chat-ul Yoxo. Gestionarea se face online. Pentru un abonament 100%, inclusiv configurarea acestuia, nu este nevoie de prezență și discuție față-n față cu cineva dintr-un shop. De aceea ai primit acel răspuns, care nu este un refuz ci o stare de fapt, adică așa funcționează Yoxo.
la 17-09-2023 11:58 AM
Salut @marinmanagement,
YOXO nu te pune pe drumuri, stai acasă sau rezolvi totul din mers. E normal sa poți face totul de oriunde, tocmai de aceea s-a inventat YOXO. Mai multe detalii despre cum sa iți faci un abonament găsești aici: https://www.yoxo.ro/cum-iti-faci-un-abonament/
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor