anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Portare Yoxo - Nu primesc SMS-uri - Urgent

Alexandru27
Junior

Buna ziua! 

Astazi la ora 9:30 dimineata am primit notificarea ca numarul meu a fost portat pe platforma YOXO (am plecat de la DIGI).

De atunci nu mai pot primi nici un SMS (este Iphone 12 pro) si nu reusesc tot de atunci nici sa ma loghez la munca pentru ca am nevoie de un cod de verificare pe care-l primesc pe propriul telefon. Ce pot face?  ma chinui cu chatul de atunci si nu raspunde nimeni. Am nevoie urgenta de ajutor avand in vedere ca este vorba de jobul meu.

 

Multumesc. 

17 Răspunsuri 17

delfinas
#StarMember

Alexandru, bun venit in Comunitate!!!

Nu ai primit cumva un numar provizoriu pana se definitiveaza portarea?

Poate ca procesul de portare a inceput, dar tu inca esti blocat intre retele sau Digi inca nu ti-a "dat drumul" de tot.

Am primit numarul temporar, dar intre timp acesta a fost sters, portarea a fost programata inca de saptamana trecuta pentru a fi efectuata astazi. Eu figurez in aplicatia YOXO cu numarul meu personal, care a fost azi dimineata portat. 

Anonim
Neaplicabil

Nu sunt actualizate niste rute inca...

Sa inteleg ca nu exista o alta varianta inafara de cea de a astepta? 

Eventual sa suni la Digi, sa-ti actualizeze contul de acolo, sa nu mai fi "agatat" acolo.

Cautand pe internet am citit de asemenea ca nu se pot trimite/primi mesaje de la numere scurte, este adevarata aceasta informatie? 

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Nu stiu despre primire, dar pentru timitere, ai nevoie de o extraoptiune pentru numere "speciale".

Mai multe informatii aici.

In ceea ce priveste problema ta, consider ca trecerea la Yoxo a fost o greseala. Daca voiai ceva mai ieftin si fara batai de cap, Prepay era varianta, nu Yoxo. De ce? Din cauza tuturor minusurilor pe care incepi sa le observi si tu acum. Pentru orice chestie, ai nevoie de optiune separata. Suportul este chat only. Si cand sunt probleme generale...iti urez succes sa dai de cineva. Sau, daca esti rabdator din fire, iti iei o punga de popcorn si un film, pentru ca vei avea de asteptat.

Client Orange

Multumesc de raspuns, fix acum vreau sa ma urc in masina si sa ma duc la orange sa-mi portez pe o cartela prepay ca sa stiu ca e totul mai usor 🙂 

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Vezi doar sa te uiți să fie portare la prepay Orange Romania S.A., NU Orange Romania Communications. S-a mai intamplat ca unii clienti sa fie preluati de Orange Romania Communications (fostul Telekom Fix). Si daca ar fi acelasi lucru, n-as avea nicio problema. Dar nu e.

Deci, mare atentie si la asta. 🙂

Ah, si vezi sa nu te "incalte" consultantul cu un abonament Orange, pe motiv ca "nu se poate face decat cu trecerea pe abonament". Te asigur ca se poate! Nu exista conditionari de genul asta! E doar o incercare de a-si face target-ul de abonamente! Deci, din nou, ai grija ce semnezi. 

Te asteptam cu vesti bune!

Client Orange

Si la prepay ai pb cu trimiterea mesajelor la numere scurte. Iti trebuie credit separat optiune.

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Da, se prea poate. Nu pot sa zic ca folosesc foarte des partea asta. In general, ca si Alex, primesc mesaje de la numere scurte (coduri de autentificare, etc), nu si trimit. Dar da, ultima data cand am incercat, imi amintesc ca taxarea era la tarif normal pentru SMS, adica nu consuma din resursele incluse in extraoptiune.

Oricum, pe langa asta, macar poti sa te duci intr-un Orange Shop cand ai o problema. Ai chat-ul Djingo, ai suport la 300 (chiar daca doar 2 apeluri/luna gratuit). Mie unul mi se pare mult mai ok decat Yoxo. Cel putin din punctul asta de vedere.

Client Orange

DanielaH
Moderator

Alexandru, s-a rezolvat situația cu SMS-urile?

Buna ziua!

S-a rezolvat dupa ce m-am portat la orange. 🙂

Va multumesc tuturor pentru ajutor si sfaturi!

Mulțumim și noi pentru confirmare. Te mai așteptăm în Comunitate.