anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Reactivare abonament YOXO

andreisaava
Junior

Salutare. Acum câteva zile am anulat un abonament YOXO cu dorința să trec pe cartelă PrePay. Ei bine, m-am răzgândit și aș dori să reconfigurez abonamentul YOXO pentru ca știu ca această opțiune este valabilă timp de 60 zile. Ei bine, eu nu pot, atunci când apăs pe butonul "Reconfigurează abonamentul" din mail-ul primit, mă trimite în aplicație și atât, nu am nicio opțiune valabilă, pur si simplu ajung in aplicație unde mai am încă un abonament YOXO activ, cu un alt număr. Care sa fie problema și exista vreo soluție? Va multumesc!

9 Răspunsuri 9

GeorgianaD
Moderator

Salut, @andreisaava !

Ai primit confirmarea că numarul a fost trecut pe PrePay? În acest moment ai serviciile active?

Bună, da! Am primit!

DanielaH
Moderator

Andrei, despre ce e-mail este vorba? Ne-ar ajuta dacă poți atașa aici și o captură de ecran din aplicație.

Un abonament Yoxo nu se poate "reactiva" în aceleași condiții de dinainte de migrarea la PrePay. El poate fi trecut din nou pe Yoxo cu oferta dorită în vigoare la momentul respectiv, adică trebuie reluați de la început toți pașii de activare (pentru că odată închis, se pierde vechea configurare).

Bună ziua, despre acest e-mail este vorba. 

Mulțumim mult pentru detalii. Vom întreba luni colegii de la Yoxo ce ne recomandă.

DanielaH
Moderator

Salut din nou, Andrei!

Recomandarea colegilor noștri este să reiei pașii inițiali de activare a abonamentului Yoxo direct din aplicație (nu din e-mailul primit) - Activare număr nou/ Păstrez numărul - aceeași pași ca la prima activare.

Să ne spui dacă ai reușit.

DanielaH
Moderator

@andreisaava, s-a rezolvat situația?

Salutare. Da, am reusit, abonamentul YOXO este din nou activ. Problema este ca eu credeam ca daca o sa reactivez abonamentul o sa am opțiune sa instalez e-SIM pe noul telefon, pe cel vechi fiind șters profilul e-SIM, dar acum nu mai am e-SIM pe niciun telefon, va trebui să merg într-un Orange Shop pentru activare prin cod QR. Mulțumesc pentru ajutor!

Mă bucur că ai rezolvat și mulțumim pentru confirmare. Te mai așteptăm în Comunitate.