la 20-11-2025 02:19 PM - editat ultima oară la 20-11-2025 04:24 PM de delfinas
la 20-11-2025 02:28 PM
Salut @Dirica,
In secțiunea MENIU poți sa intri?
la 20-11-2025 02:38 PM - editat ultima oară la 20-11-2025 04:25 PM de delfinas
Nu, doar imi arata in bara iconitele.
la 20-11-2025 02:48 PM
Pare a fi o eroare cauzata de telefon. Poți încerca pe alt telefon?
la 20-11-2025 03:21 PM
De pe alt telefon functioneaza, am dat și reset la toate setarile telefonului si tot nimic
la 20-11-2025 03:31 PM
Încearcă să dezactivezi modul întunecat.
la 20-11-2025 03:40 PM
la 20-11-2025 03:37 PM
Poți aștepta un nou update pentru aplicație si sa încerci din nou de pe telefonul tau sau poți raporta problema la adresa de email: aplicatii@orange.com
la 20-11-2025 03:41 PM
Ok, o sa mai aștept. Mulțumesc pentru răspunsuri
la 20-11-2025 03:44 PM
Cu drag! Te așteptam cu noutăți daca se rezolva!
la 20-11-2025 02:28 PM
Dacă ai posibilitatea, încearcă instalarea aplicației și pe un alt dispozitiv. Elimini posibilitatea unei probleme legate de telefon.
Personal, nu intampin o astfel de problema.
la 20-11-2025 02:37 PM
Am incercat alt cont yoxo pe telefonul meu si face la fel
la 24-11-2025 05:59 PM
Porneste telefonul in safe mode si da golire cache la aplicatia yoxo. Incearca. Eu asa am rezolvat problema cu o alta aplicatie. Golire cache sau reinstalarea aplicatiei cu telefonul pornit normal nu mi-a rezolvat problema.
la 24-11-2025 09:27 PM
Făcut, tot la fel face aplicatia, functioneaza normal pana bag contul si parola
la 27-11-2025 11:19 AM
@Dirica, cum mai este situația cu aplicația? Funcționează?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor