anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Aplicatia Yoxo nu functioneaza

Dirica
Junior

Buna ziua, am un abonament la Yoxo, dar de cateva zile nu imi functioneaza aplicatia. Ma conectez cu contul, dar imi ramane ecranul negru. Am reinstalat aplicatia, am sters cache+data, am restartat telefonul... niciun rezultat. Am un  telefon Samsung Galaxy S23 Ultra.

19 Răspunsuri 19

RafaHelper
#StarMember

Salut @Dirica

In secțiunea MENIU poți sa intri?

Nu, doar imi arata in bara iconitele.

Screenshot_20251120_140329_YOXO.jpg

Pare a fi o eroare cauzata de telefon. Poți încerca pe alt telefon? 

De pe alt telefon functioneaza, am dat și reset la toate setarile telefonului si tot nimic

Încearcă să dezactivezi modul întunecat.

Aceeași chestie, doar pe alta culoare😅

Poți aștepta un nou update pentru aplicație si sa încerci din nou de pe telefonul tau sau poți raporta problema la adresa de email: aplicatii@orange.com

Ok, o sa mai aștept. Mulțumesc pentru răspunsuri 

Cu drag! Te așteptam cu noutăți daca se rezolva!

MihaiC99
Campion

Dacă ai posibilitatea, încearcă instalarea aplicației și pe un alt dispozitiv. Elimini posibilitatea unei probleme legate de telefon.

Personal, nu intampin o astfel de problema.

Am incercat alt cont yoxo pe telefonul meu si face la fel

URSUL
Începător

Porneste telefonul in safe mode si da golire cache la aplicatia yoxo. Incearca. Eu asa am rezolvat problema cu o alta aplicatie. Golire cache sau reinstalarea aplicatiei cu telefonul pornit normal nu mi-a rezolvat problema.

Făcut,  tot la fel face aplicatia, functioneaza normal pana bag contul si parola

DanielaH
Moderator

@Dirica, cum mai este situația cu aplicația? Funcționează?