la 07-11-2025 03:06 PM
Buna, azi trebuia abonamentul meu sa fie reinnoit.
Plata cu cardul a esuat.. cardul e ok deci nu am o explicatie de ce.
Am intrat in aplicatie si am pus un card nou si am platit factura. Banii au fost trasi din cont, abonamentul tot in gratie.
Ce e si mai enervant e ca diseara plec in concediu si roaming nu merge in gratie. De la yoxo bineinteles ca nu raspunde nimeni..
A mai patit cineva?
la 07-11-2025 03:09 PM
Salutare!
Insistă în chatul aplicației, trebuie să răsapundă până la urmă.
la 07-11-2025 04:08 PM
Ai avut cumva numarul inchis (sa nu se conecteze la retea) in perioada cand trebuia facuta plata? Eu l-am avut doua zile inchis (din meniul telefonului) si am vazut ca plata a fost amanata pana si-a luat semnal cartela. E prima data cand mi se intampla si nu pot generaliza (adica nu pot spune ca a fost o eroare de sistem sau chiar trebuie sa fie semnal la cartela pentru ca plata sa fie efectuata).
Legat de mesagerie, nu este in timp real. Stiu ca poate dura si o ora pana raspunde un operator uman.
la 07-11-2025 04:18 PM
Am fost in oras deci nu cred.
Acuma s-a schimbat statusul dupa vreo 4 ore. Pe chat nu a raspuns nimeni nici pana acum..
Bine ca e ok :))
la 07-11-2025 07:20 PM
Probabil o întârziere în procesare. În experimentul făcut anul trecut de mine, plus ce am avut pana acum nu am avut eroarea asta (banii retrași de pe card dar abonamentul sa devina inactiv).
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor