anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Serviciul si mijloacele puse la dispozitie ca "support" sunt nefunctionale

Mihail1985
Începător

Buna ziua!

Întrebare pentru Orange community

Ca intrebare generala: cand aveti de gand sa deveniti si voi seriosi ? Deja pe Trustpilot.com aveti nota 1...la 2 saptamani de serviciu in functiune, 2 nu functioneaza... Serviciul si mijloacele puse la dispozitie ca "support" sunt practic nule/nefunctionale..Toata lumea se plange, sunt mii de commenturi ce valideaza asta... In speta pt reteaua fixa de tv/internet. 

As aprecia un raspuns! 

6 Răspunsuri 6

arsradu
#StarMember

Salut,

Intrebarea pare mai mult pentru Orange decat pentru Comunitate, dar o sa incercam sa te ajutam, cu toate ca suntem, in mare parte, clienti ca si tine. 🙂

Poti sa dai cumva cateva exemple de mijloace de contact puse la dispozitie de support care nu functioneaza? Poate trebuie actualizata informatia.

Client Orange

Serviciul telefonic cu acel robotel, mananci 14 paini pana raspunde cineva.... Ieri am sunat sa notific plata unei facturi pt ca ma gandeam ca nu functioneaza datorita neplatii... Si a durat 1 ora pana a raspuns cineva... Si dupa ce am sesizat defectiunea, au zis ca ma transfera la. Dept. Tehnic ca sa discutam cand se repara situatia... Si iar am stat 1ora in tel, pana am inchis... Eu va intreb, cine are d-le. timp, in 2023, sa stea 2ore in telefon ca sa sesizezi si sa afli un **beep** de informatie... Ca daca intrebi, nimeni nu stie nimic.. Pana acum 2 sapt, am stat 2 saptamani fara tv/internet.. Este posibil asa ceva? De altfel, de alaltaieri, sunt in acceasi pozitie... Ieri au zis ca sunt pe teren, se rezolva pana la 18.00...azi ca se rezolva pana la 12...si uite asa.. Ma plimba  cate 1-2 săptămâni... In era tehnologiei, unde tot depinde de internet, nu ai cum sa tii net oprit cate 2 săptămâni la fiecare 2 saptamani... Mai avem examamene, proiecte, job... Ce sa fac, sa ma duc sa dau 3000euro pe chirie in Mamaia pana rezolva Orange gluma lor de retea...? 

Eu am sunat acum o săptămâna sâmbătă si mi-a răspuns in 4 min un operator 🙂

@Mihail1985 dar nu ai alt provider de internet in zona?

Salut,

Pentru 300, poti incerca ramura 1-1-1-0 (pentru transfer la operator). S-ar putea sa mearga, s-ar putea sa nu mearga. Eu nu sunt abonat, asa ca nu am testat personal chestia asta.

Trebuie sa recunosc ca si pe mine ma enerveaza faptul ca trebuie sa faci acrobatii in meniul ala ca sa intri intr-un final in legatura cu un consultant.

In ceea ce priveste problema punctuala de confirmare plata, am cateva sugestii si potentiale solutii pentru viitor:

  • incearca sa platesti factura cat mai aproape de data emiterii ei (evident, dupa data emiterii), dar cat mai departe de scadenta. Astfel incat sa aiba timp sa se proceseze plata si sa nu trebuiasca sa mai confirmi nimic. 🙂
    Daca data emiterii facturii (si implicit si data scadentei) nu e ok, ea se poate modifica cu o solicitare trimisa catre dept de Relatii Clienti. Ai aici toate modalitatile de contact.
  • daca totusi ai nevoie sa confirmi plata, o poti face foarte usor direct din aplicatia My Orange, sau din contul tau My Orange, sau, poate si mai simplu, de la *100#, meniul Self Care. Nu e nevoie sa suni nicaieri. 🙂
    Ai aici toate mijloacele prin care poti sa confirmi plata unei facturi daca esti client Orange Romania. Tot acolo ai si link pentru Orange Romania Communications, in caz ca esti client OROC.
  • daca ai nevoie sa intri in legatura cu un consultant, cel mai simplu o poti face folosind chat-ul Djingo.
    Cu cateva mentiuni:
    1. serviciul se adreseaza doar clientilor Orange Romania (NU si OROC).
    2. pentru transfer la operator, trebuie doar sa scrii in fereastra de chat: "transfer operator"
    3. ca si in cazul apelului la 300, vei fi redirectionat catre un operator (uman), numai in timpul programului.

Cat despre problemele de internet, e nasol, intr-adevar. Ca solutie de moment, si doar pentru urgente, poti incerca sa folosesti datele mobile, cu functia hotspot, si sa te conectezi la telefon. Dar daca semnalul e nasol in zona ta...si internetul va fi la fel. Deci e clar ca nu e o solutie ideala. Doar, de urgenta.

Daca ai facut deja o sesizare de nefunctionalitate, tot ce poti sa faci e sa astepti sa se rezolve. Dar daca totusi vrei sa ceri un status, poti incerca chat-ul Djingo. Eu am avut experiente mai bune cu el decat cu suportul de la 300. Evident, e doar experienta personala. Poate altii au avut mai mult noroc si experiente mai bune. Nu e o chestie generala. Dar, stii cum e vorba: "nu e padure fara uscaturi." Deci...se mai intampla sa nimeresti si consultanti mai putin placuti. Pana la urma, e un job foarte stresant. Lucrul cu oamenii nu e usor deloc. Si da, e jobul lor. Si ei si l-au ales (sau asta au ales, pentru ca nu prea aveau alte optiuni). Dar daca putem sa avem un pic de intelegere fata de ei, si sa incercam sa intelegem ca la un moment dat devine obositor sa te lovesti in fiecare zi de clienti nemultumiti, eu zic ca putem incerca sa facem o diferenta pe partea asta. Nu costa nimic sa fii amabil. Ba din contra, iti maresti considerabil sansele de rezolvare a problemei. Doar o parere, binenteles. 🙂

Client Orange

Pololică
#StarMember

Salut!

Cand le-ai folosit au dat chix? Asa ma uit si eu pe comentarii cum ca Huawei nu are Google si nu poti face nimic cu ele, dar [aproape] niciunul din cei care comenteaza nu raspunde la cateva intrebari simple: ce aplicatii folosesti, ai utilizat (ai intrebat pe cineva cu Huawei fara GMS) si nu a mers sau aplicatiile alternative nu sunt bune? Ma pot numara printre cei care au folosit toate platformele: Simbian, Windows Phone (3 ani continuu), IOs, Android (cu si fara Google [de un an jumatate imi este mai bine fara Google]).

Revenind la cererea ta de informatii: eu n-am avut probleme in a contacta serviciul de Relatii Clienti al Orange (300, 0374300300, mail sau Djingo). Poate raspunsul nu a venit imediat, dar a venit intr-un timp mai mult decat rezonabil.

PS: o mica rugaminte.  Incearca sa eviti englezismele. Fraza nu devine mai cursiva. Unul din motivele pentru care de ani de zile trag de maneca este faptul ca majoritatea din jurul meu isi tine telefoanele in engleza (unii cu "tara de resedinta" SUA sau Regat) si se plang ca noi, in Romania, nu avem serviciile celor de afara. Unul din motive este fix asta: prea putine telefoane sunt regionalizate in tara (putine in sensul ca limba romana are un procent mai mic sau la limita decat cel recomandat pentru implementarea de noi servicii).