la 26-10-2020 04:09 PM
Salut tuturor!
Știați că serviciul SelfCare *100# este cel mai utilizat canal self-service (fără posibilitate de interacțiune umană)?
Ne dorim permanent să-l îmbunătățim, să-l facem cât mai ușor de utilizat astfel încât toți clienții să-și poată face rapid modificările dorite sau să găsească eficient toate informațiile de care au nevoie.
Cum am făcut-o și aici când v-am cerut părerea despre meniul interactiv de la 300, vă invităm și astăzi la o provocare similară despre meniul de la *100#. Ce ziceți? Acceptați?
Vă mulțumim anticipat pentru implicare și așteptăm răspunsurile voastre în număr cât mai mare.
la 26-10-2020 06:30 PM
la 26-10-2020 06:31 PM
la 26-10-2020 07:48 PM
la 26-10-2020 09:32 PM
la 26-10-2020 11:21 PM
la 27-10-2020 09:54 AM
la 02-11-2020 05:54 PM
la 11-12-2020 08:02 PM
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor