Nu sunt adeptul telefoanelor reconditionate pentru ca:
- diferenta de pret produs nou vs reconditionat nu este justificata;
- strict in cazul Orange (cel mai bun exemplu este campania de Black Faier Day 20-20), unde reconditionatele din "oferta" erau mai scumpe decat acelasi produs nou, similar, comercializat de Altex, Flanco, Domo, eMag;
- Orange nu ofera informatii complete si corecte despre produsele reconditionate iar pozele produselor reconditionate sunt pozele de catalog ale produselor noi. Acel reconditionat poate fi o banala resoftare sau schimbat complet placa + display. Orange nu ofera aceste informatii, prin urmare nu stii ce cumperi;
*Consumatorii au dreptul de a fi informaţi, în mod complet, corect şi precis, asupra caracteristicilor produselor şi serviciilor oferite de către agenţii economici astfel încît să aibă posibilitatea de a face o alegere raţională, în conformitate cu interesele lor, între produsele şi serviciile oferite şi să fie în măsură să le utilizeze, potrivit destinaţiei acestora, în deplină securitate.
Cat priveste garantia de 24 luni in loc de 12: Daca acel produs a fost reconditionat de Dorel de la Depanero, va garanteaza eu ca nu se va risca nimeni, intreg la minte, sa ofere 24 de luni garantie.
Am mai spus lucrul acesta: Pe Softpedia exista unu utilizator care a povestit faptul ca achizitionat un iPhone reconditionat de la Orange, la un pret ridicol de mic dar cu abonament de 30 euro / lunar x 24 luni.
La scurt timp de la achizitie acel telefon a cedat si, desi se afla in garantie, a fost declarat dauna totala de catre unitatea service. Cum Orange nu avea un model similar pe stoc pentru a inlocui produsul defect, au fost nevoiti sa anuleze acel abonament. Practic, acel cnsumator a ramas si .... putut si cu banii luati.
Cred acesta este cel mai bun contra-argument de ce Orange nu ofera 24 luni garantie pentru telefoanele recontitionate. Pentru a acele produse au fost carpite si reintroduse in circuit.