anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Tutorial] Cum rezolvi problemele cu serviciile fixe direct din aplicația My Orange

RafaHelper
#StarMember

Ce faci dacă serviciile fixe de la Orange, televiziunea și/sau internetul, nu funcționează?
Cum poți rezolva rapid unele probleme de configurație?
Ce faci dacă modemul/routerul tău are lumini roșii aprinse pe el?
Ce poți face dacă televizorul tău nu mai recepționează semnal și ecranul este negru?

Mai jos îți voi detalia, pas cu pas, cum poți depana singur, direct din aplicația My Orange, eventualele probleme apărute la serviciile tale fixe, precum televiziunea sau internetul fix. Scopul este să identifici rapid cauza nefuncționării și să găsești soluțiile potrivite pentru fiecare situație, răspunzând astfel la toate întrebările de mai sus.

Înainte de a continua, este important să știi că pentru a folosi acest serviciu trebuie să ai:

  • un cont My Orange activ;
  • asocierea serviciilor tale fixe la acest cont.

Doar așa, aplicația va putea recunoaște automat echipamentele și serviciile pe care le ai instalate, oferindu-ți pași personalizați pentru depanare.

Pentru a fi mai ușor acest proces, găsești mai jos linkuri către tutorialele video care îți arată, în detaliu, cum să creezi un cont My Orange si cum să adaugi serviciile fixe.

Serial Tutorial - Episodul 10 - Cum mă autentific în aplicația My Orange?

Serial Tutorial – Episodul 11 - Cum pot gestiona mai multe conturi în My Orange?

ST - Episodul 7 - Cum adaug un număr de telefon sau alt serviciu în My Orange dacă sunt client ORO?

Pasul 1

Intri în contul tău My Orange din aplicație, instalată pe telefon sau tabletă, ori de pe laptop sau calculator, folosind un browser web si accesând următorul link: https://www.orange.ro/accounts/login-user. Aici va trebui să introduci adresa de e-mail și parola asociate contului tău My Orange, pentru a te conecta și a avea acces la toate informațiile și funcțiile disponibile pentru serviciile tale fixe.

Pasul 2

În aplicația de mobil va trebui să apeși butonul „Altele”, aflat în colțul din dreapta jos al ecranului,

RafaHelper_0-1760515428023.jpeg

apoi să alegi opțiunea „Asistență” din meniul afișat.

RafaHelper_1-1760515457464.jpeg

Pagina "Asistență" se va deschide, iar de aici poți verifica un deranjament nou sau verifica statusul unuia deja înregistrat.

Tu va trebui să apeși pe „Deranjamente”, așa cum este prezentat în imaginea de mai jos.

RafaHelper_2-1760515523025.jpeg

Pentru laptop sau calculator, în partea stângă a ecranului, în contul tău, vei găsi în secțiunea „Administrare cont” opțiunea „Servicii My Orange Fix”, pe care va trebui să dai click.

RafaHelper_3-1760515775368.png

Pasul 3

În aplicația mobilă, se va deschide o nouă pagină cu serviciul My Repair.
Din această pagină, alege serviciul fix pentru care întâmpini probleme și apasă butonul „Continuă”, așa cum este prezentat în imaginea de mai jos.

RafaHelper_4-1760515837380.jpeg

Notă: Chiar dacă selectezi mai multe servicii din lista afișată, verificarea se va face doar pentru serviciul în dreptul căruia apeși butonul „Continuă”.

Pentru laptop sau calculator, după ce ai dat click pe „Servicii My Orange Fix”, se va deschide serviciul My Repair.
Din această pagină, selectează serviciul fix pentru care ai probleme și apasă butonul „Continuă”, ca în imaginea de mai jos.

RafaHelper_5-1760515932771.png

Notă: La fel ca în aplicația mobilă, chiar dacă alegi mai multe servicii din lista afișată, verificarea se va efectua doar pentru serviciul în dreptul căruia apeși butonul „Continuă”.

Pasul 4
În acest moment, indiferent dacă ești în aplicația mobilă sau pe laptop/calculator, va începe verificarea serviciului fix selectat, așa cum este prezentat în imaginea de mai jos.

RafaHelper_6-1760516003970.jpeg

Tu va trebui doar să aștepți până când se finalizează toate verificările necesare.

Pasul 5

După ce se finalizează toate verificările necesare, aplicația poate afișa recomandări suplimentare personalizate, adaptate la problema specifică pe care ai întâmpinat-o cu serviciul fix. Aceste recomandări pot include pași de depanare suplimentari pe care îi poți efectua singur, informații utile despre starea echipamentelor sau sugestii pentru optimizarea serviciilor.

Dacă problema nu poate fi rezolvată automat prin aceste verificări și recomandări, sistemul va genera o sesizare automat pentru deranjamentul tău. Aceasta va fi preluată de echipa de suport Orange, care se va ocupa de soluționarea problemei cât mai rapid posibil și te va ține la curent cu progresul rezolvării.

Note:
Acest tutorial este compatibil cu funcția de ascultare articol prezentată AICI.
Unele funcții prezentate s-ar putea sa nu fie disponibile in contul tau sau sa primești erori de verificare.

1 Răspuns 1

RafaHelper
#StarMember

Notă: review/tutorial cu tema “Orange Apps”.