[Rezolvat] Client OROC - Mesageria vocala nu functioneaza
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 14-03-2023 07:50 AM - editat ultima oară la 14-03-2023 11:24 AM de DanielaH
Buna!
Sunt client OROC. Am o problema cu mesageria vocala, in sensul ca aceasta nu functioneaza. Serviciul e activat din MyOrange, cand il activez sau dezactivez primesc mesaj cu "Salut! Serviciul a fost modificat cu succes conform cererii tale. Iti multumim ca folosesti serviciile Orange Romania Communications!"
Totusi, cand ma suna cineva, chiar daca am telefonul inchis sau deschis, daca nu raspund nu intra robotul, ci face acel ton de linie ocupata, sau spune ca abonatul apelat nu este disponibil. Mesageria e setata, i-am dat si cod pin, cand sun la 555 imi spune ca nu am mesaje, lucru evident din moment ce nu intra robotul cand nu raspund.
Problema este ca daca am telefonul inchis, iar cineva ma suna, nu primesc niciun fel de notificare despre apelul pierdut, doar daca am mesageria activata.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 14-03-2023 08:31 AM
Blue, este o situație recentă sau nu a funcționat niciodată?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 14-03-2023 08:47 AM
Cand am activat-o prima data, prin decembrie, a mers. Poate s-a intrerupt intre timp, dar eu doar acum am observat. Ar trebui sa apelez serviciul clienti?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 14-03-2023 08:52 AM
O să verificăm și noi, împreună cu colegii, situația ta.
Îmi poți trimite, te rog, numărul de telefon în mesaj privat? Mulțumesc.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 14-03-2023 10:01 AM
Da
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 14-03-2023 11:22 AM
Multumesc. Problema s-a rezolvat.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 14-03-2023 11:24 AM
Mulțumim și noi pentru confirmare. Mă bucur că s-a rezolvat. Te mai așteptăm.
