anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum poate fi crescut numarul apelurilor la un numar rezonabil astfel incat sa pot raspunde?

Geti
Junior

Atunci cand sunt apelata, interlocutorul se plange ca telefonul suna in casca de maxim 4 ori. Daca eu nu apuc sa raspund, atunci primeste mesajul ca nu pot fi contactata si nu se poate lasa un mesaj in mesageria vocala (mesageria este dezactivata si nu doresc sa o activez). Precizez ca mi-am portat numarul de curand din reteaua Vodafone in reteaua Orange Communication.

Întrebare: cum poate fi crescut numarul apelurilor la un numar rezonabil astfel incat sa pot raspunde fara ca apelul sa fie intrerupt de mesajul mai sus mentionat. In Vodafone suna si de 15 ori...

1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember

Salut,

Din cate observ, pentru OROC, durata maxima dupa care se face redirectionarea catre casuta vocala (in caz ca e activata), este de 20 secunde. Si nu pare sa se poata mari.

Mai multe detalii aici.

De asemenea, serviciul de Mesagerie Vocala a fost migrat de curand la un nou furnizor. Daca nu ai configurat casuta vocala pana in momentul migrarii, e posibil ca functionalitatea sa fie limitata.

Mai multe detalii in sensul asta aici.

In contextul asta, iti recomand un apel la 300 sau 0374 300 300 si ia legatura cu un consultant. Nu sunt sigur ca se poate modifica perioada de asteptare pana la inchiderea apelului, dar oricum, ideal ar fi, daca se poate, sa poti avea acces in primul rand sa faci treaba asta direct de pe telefon, fara un alt apel la Relatii Clienti.

Asa ca, ce iti propun eu, suna cam asa:

1. da un telefon la unul dintre numerele de mai sus (pentru acces mai rapid la un consultant, poti incerca secventa 1-1-1-0)

2. vezi in ce stare este mesageria ta vocala in momentul asta

3. vezi la cat e setata perioada de asteptare pana la redirectionare (in cazul asta, pana la inchiderea apelului). Daca e sub 20 de secunde, poate se poate modifica la 20s.

4. vezi daca se poate activa/reactiva accesul la casuta vocala, astfel incat eventual sa poti configura singur(a) setarile pe viitor.

5. concret, pentru cazul asta, daca se poate, ar fi ideal daca ar putea sa te ajute sa seteze acel interval de timp mai sus. Daca nu se poate, nu se poate. Dar macar poti incerca.

Mult succes! Si sper sa fie totul in regula si sa reusesti!

Te asteptam cu vesti bune!

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

2 Răspunsuri 2

arsradu
#StarMember

Salut,

Din cate observ, pentru OROC, durata maxima dupa care se face redirectionarea catre casuta vocala (in caz ca e activata), este de 20 secunde. Si nu pare sa se poata mari.

Mai multe detalii aici.

De asemenea, serviciul de Mesagerie Vocala a fost migrat de curand la un nou furnizor. Daca nu ai configurat casuta vocala pana in momentul migrarii, e posibil ca functionalitatea sa fie limitata.

Mai multe detalii in sensul asta aici.

In contextul asta, iti recomand un apel la 300 sau 0374 300 300 si ia legatura cu un consultant. Nu sunt sigur ca se poate modifica perioada de asteptare pana la inchiderea apelului, dar oricum, ideal ar fi, daca se poate, sa poti avea acces in primul rand sa faci treaba asta direct de pe telefon, fara un alt apel la Relatii Clienti.

Asa ca, ce iti propun eu, suna cam asa:

1. da un telefon la unul dintre numerele de mai sus (pentru acces mai rapid la un consultant, poti incerca secventa 1-1-1-0)

2. vezi in ce stare este mesageria ta vocala in momentul asta

3. vezi la cat e setata perioada de asteptare pana la redirectionare (in cazul asta, pana la inchiderea apelului). Daca e sub 20 de secunde, poate se poate modifica la 20s.

4. vezi daca se poate activa/reactiva accesul la casuta vocala, astfel incat eventual sa poti configura singur(a) setarile pe viitor.

5. concret, pentru cazul asta, daca se poate, ar fi ideal daca ar putea sa te ajute sa seteze acel interval de timp mai sus. Daca nu se poate, nu se poate. Dar macar poti incerca.

Mult succes! Si sper sa fie totul in regula si sa reusesti!

Te asteptam cu vesti bune!

Client Orange

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Nu prea văd cum poți să faci personal asta. Eventual, poți să le scrii din secțiunea Contact: 

https://www.orange.ro/contact/

Sau să îi suni la numărul 300, apoi să formezi 1-1-1-0, chiar dacă robotul îți va spune despre servicii fixe și te va identifica Gia, care te va pune să-i spui ultimele 6 cifre din CNP, înainte de a te pune in legătură cu un consultant.

Sper să reușești!

Succes!