la 12-03-2023 08:05 PM - editat ultima oară la 13-03-2023 08:29 AM de DanielaH
Hei, salutare! De câteva zile nu îmi mai apare în timpul convorbirii HD Voice! Știți voi ceva legat de acest aspect?
Va mulțumesc anticipat!
12-03-2023 08:22 PM - editat 12-03-2023 08:32 PM
Ioana, si daca nu apare, nu e o pb, nu necesita o activare, e automata daca si tu , si cel cu care vorbesti aveti semnal minim 3G . Nici la mine nu apare și nu știu să fi văzut o notificare de genul ăsta la telefonul meu, îmi arată doar că e activ VoWifi.
"Serviciul este disponibil tuturor clienților Orange, atât PrePay, cât și abonați. Accesul este automat; și nu este nevoie de o setare anume în meniul telefonului. Este necesar doar ca cei doi interlocutori să aibă telefoane compatibile 3G sau 4G (funcția HD Voice se poate verifica în manualul cu specificații tehnice al telefonului). Apelurile către sau de la 2G nu funcționează cu funcția HD Voice."
DETALII: https://www.orange.ro/help/cine-are-acces-la-serviciul-hd-voice-12128
12-03-2023 08:50 PM - editat 12-03-2023 08:50 PM
@Ioana38: Bun venit în Comunitate. Nu la toate modelele apare informația ”Call HD”, însă dacă înainte apărea, ce s-a schimbat de atunci și de cât timp: un update de sistem? De la trecerea pachetelor abonamentelor serviciilor de voce mobilă Telekom la Orange Communications? Fără servicii de date mobile și apel WiFi inclus activat nu va apărea nici acel simbol ”HD”. Te așteptăm să revii cu detalii.
la 13-03-2023 08:42 AM
Bună dimineața! Ce model de telefon ai? Ai făcut vreo actualizare a sistemului de operare zilele acestea? Posibil, ca producătorul să fi renunțat la această caracteristică, poate la următoarea actualizare îl vor reintroduce.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor