anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

ORC Mesagerie nefunctionala

cmarius1988
Junior

Buna ziua, am încercat sa actives/dezactivez mesageria vocala pentru a putea primi notificări ale apelurilor ratate însă fără succes. Serviciul nu se poate activa din meniul *100# iar in aplicație apare dezactivati dezactivarea mesageriei vocale.

Când sun la 555 îmi zice sa activez mesageria de la *100#, iar apoi apelul se Închide.

cum pot sa activez și eu acest serviciu și sa îmi setez mesajul de mesagerie?

6 Răspunsuri 6

arsradu
#StarMember

Salut,

Va trebui sa iei legatura cu un consultant la numarul 300.

 

  • Pentru a activa și dezactiva mesageria vocală este necesară apelarea Serviciului Clienți la numărul 300 (apel gratuit din rețeaua Orange).
  • Pentru a beneficia de serviciul Non-Stop este nevoie de activarea redirecționării apelurilor către mesageria vocală (555 sau 0744 945 550) pentru cazurile când nu poți răspunde, telefonul tău sună ocupat, este închis sau se află în afară ariei de acoperire a rețelei, ori pentru toate apelurile primite.
  • Îți vei mai putea consulta mesageria vocală la vechile numere 177 sau 0766 177 177 doar dacă ai inițializat-o înainte de migrare și nu ai dezactivat-o înainte de acest moment.
  • Redirecționarea apelurilor către vechile numere ale mesageriei vocale (177 sau 0766 177 177) nu mai este posibilă din telefon.

    Ai aici mai multe detalii.

Client Orange

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

cmarius1988
Junior

Am vorbit inclusiv la 300 unde mi-a fost confirmat ca am serviciul activ insa eu tot nu pot accesa căsuța vocala. Apelul la 555 se Închide pt ca nu e activ serviciul. Toate informațiile furnizate de voi le-am găsit și eu insa fără o soluție la problema.

FLo1
#StarMember

@cmarius1988: Bun venit în Comunitate. Mesageria vocală de la 555 se poate configura DOAR după activarea acesteia. Ai încercat activarea serviciului din meniul SelfCare, apelând *100# ? Sau ai încercat activarea din MyOrange? Dacă nu reușești va fi necesară contactarea ServiciuluiClienți printr-una din metodele de aici pentru rezolvarea acestei situații. Succes. 

DanielaH
Moderator

Marius, s-a rezolvat situația cu mesageria vocală?

Buna,

Din păcate situația nu s-a rezolvat. Mi-a fost sugerat sa schimb cartela însă nu am ajuns la un magazin orange România communications. Am incercat un orange shop dar de acolo au zis a ei au erori cu abonamentele ORC.

Nu mi se pare corect ca eu sa plătesc și sa umblu dintr-o locație in alta pentru un serviciu nefunctional.

Am incercat inclusiv cu un cod de activare oferit de suportul tehnic însă eu primesc eroare se retea când folosesc acel cod.