anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu functioneaza Mesageria Vocala

Ghita6
Junior

Buna!

Sunt client OROC. Am o problema cu mesageria vocala, in sensul ca aceasta nu functioneaza. Serviciul e activat din MyOrange, cand il activez sau dezactivez primesc mesaj cu "Salut! Serviciul a fost modificat cu succes conform cererii tale. Iti multumim ca folosesti serviciile Orange Romania Communications!"

Totusi, cand ma suna cineva, chiar daca am telefonul inchis sau deschis, daca nu raspund nu intra robotul, ci face acel ton de linie ocupata, sau spune ca abonatul apelat nu este disponibil. Mesageria e setata, i-am dat si cod pin, cand sun la 555 imi spune ca sa sun la *100# si cand sun aici nu am nicio obtiune cu Mesegeria. 

6 Răspunsuri 6

DanielaH
Moderator

Ghita, este o situație recentă sau persistă de mai mult timp? A funcționat în trecut?

 Nu, nu a funcționat de la inceput

Trimite-mi, te rog, numărul de telefon în mesaj privat; o să rog colegii să verifice situația ta. Mulțumesc.

delfinas
#StarMember

Ai urmat pasii de aici?

Activarea din My Orange se face doar pt clientii ORO. Pt cei OROC, se face apeland numarul 300.

Blue12
Senior

Asa am patit si eu. @DanielaH m-a ajutat, si acum functioneaza, probabil e ceva eroare in sistem

DanielaH
Moderator

@Ghita6, s-a rezolvat situația cu mesageria vocală? Funcționează?