la 05-07-2023 03:21 PM - editat ultima oară la 05-07-2023 03:28 PM de DanielaH
Buna ziua,am o problema cu telefonul fix,o mașină de mare tonaj a trecut și mi*a rupt firul de la stâlp,de vreo 30 de zile tot sun și vorbesc cu asistența,mi se spune că s*a transmis problema dar nu se rezolva deloc.
la 05-07-2023 04:28 PM
Salut, Stelica! Bun venit în Comunitate!
Îmi pare foarte rău pentru situația prin care treci.
Probabil că rezolvarea implică o intervenție mai amplă, dar, dacă ai depus deja o sesizare la noi, înseamnă că problema ta este cunoscută de colegii noștri și se lucrează la remedierea ei. Îți recomandăm să aștepti informațiile legate de soluționare din partea lor. Și te așteptăm să revii cu vești bune în Comunitate.
la 05-07-2023 09:08 PM
Salut! Termenul de remediere este mare, in general când este nevoie de inlocuit cablu de cupru, datorită prețului și a birocrației la stat. Posibil, că mai ai de stat inca vreo 30 de zile până la remediere. Să ceri compensație 100% la factură pentru nefurnizarea serviciului.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor