la 05-04-2023 01:36 PM - editat ultima oară la 05-04-2023 01:38 PM de DanielaH
Buna!
Sunt client OROC. Am o problema cu mesageria vocala, in sensul ca aceasta nu functioneaza. Serviciul e activat din MyOrange, cand il activez sau dezactivez primesc mesaj cu "Salut! Serviciul a fost modificat cu succes conform cererii tale. Iti multumim ca folosesti serviciile Orange Romania Communications!"
Totusi, cand ma suna cineva, chiar daca am telefonul inchis sau deschis, daca nu raspund nu intra robotul, ci face acel ton de linie ocupata, sau spune ca abonatul apelat nu este disponibil. Mesageria e setata, i-am dat si cod pin, cand sun la 555 imi spune ca sa sun la *100# si cand sun aici nu am nicio obtiune cu Mesegeria.
la 05-04-2023 02:21 PM
Ghita, este o situație recentă sau persistă de mai mult timp? A funcționat în trecut?
la 05-04-2023 02:22 PM
Nu, nu a funcționat de la inceput
la 05-04-2023 02:24 PM
Trimite-mi, te rog, numărul de telefon în mesaj privat; o să rog colegii să verifice situația ta. Mulțumesc.
05-04-2023 05:19 PM - editat 05-04-2023 05:25 PM
Ai urmat pasii de aici?
Activarea din My Orange se face doar pt clientii ORO. Pt cei OROC, se face apeland numarul 300.
la 06-04-2023 09:11 AM
Asa am patit si eu. @DanielaH m-a ajutat, si acum functioneaza, probabil e ceva eroare in sistem
la 24-04-2023 04:00 PM
@Ghita6, s-a rezolvat situația cu mesageria vocală? Funcționează?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor