anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

post telefonic mort si numar telefon incorect

r35
Începător

Buna seara,
La o aruncatura de bat de mandra noastra capitala era odata un telefon fix portat intr-un nou mod de functionare,care acum nu este recunoscut in reteaua Orange. Acel post telefonic apartine unor persoane varstnice, parintii sotiei aproximativ 80 ani, fara nici o modalitate de a comunica cu lumea, mai ales daca, doamne fereste, au nevoie de urgente !!! Locatia postului telefonic este str Monumentului, sat Sintesti, comuna Vidra, jud Ilfov. Au mai fost probleme cu acest post telefonic si a fost primita cu nonsalanta recomandarea modificarii abonamentului pe telefonie mobila, dar acest lucru este cea mai proasta alegere, deoarece semnalul de telefonie mobila este foarte slab si inexistent in casa + nu toate persoanele varstnice se descurca cu noile tehnologii in domeniul telecomunicatiilor. Incepand cu data de 08 decembrie 2023, acest post telefonic este indisponibil - numarul format este incorect

nr tel/cont 021361xxxx

cod facturare 44170009225261

4 Răspunsuri 4

Vio73
#StarMember

Salutare!

Cel mai bine este să anunțați deranjamentul din secțiunea Contact:

https://www.orange.ro/contact/

Mai jos scrie ,, Trimite-ne un mesaj ". Acolo le spuneți ceea ce ați spus aici și sper să se rezolve cât mai repede!

Succes!

DanielaH
Moderator

Bun venit în Comunitate, @r35!

Vom ruga mâine colegii de la Orange Romania Communications să verifice situația socrilor tăi. Îmi pare rău pentru cele întâmplate. Ne poți comunica în mesaj privat și numărul de telefon.

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Nu esti singurul… Se pare ca incep sa dezactiveze telefonia fixa pe infrastructura veche. Mai avem un topic care pare a fi fost dat copy-paste (stiu ca nu e cazul, dar sunt aproape identice ca si problema), chiar aici. Si ma astept sa mai apara...

Nu mi-e foarte clar daca s-a facut vreun anunt in vreun fel catre clientii posesori de astfel de puncte telefonice fixe, dar cu siguranta trecerea la reteaua mobila….vine cu suita ei de probleme. Semnalul fiind cea mai importanta dintre ele. 

Recomandarea mea este sa clarifici situatia cu cei de la Relatii Clienti folosind mijloacele de contact de aici. In principal trebuie vazut daca se mai poate poastra vechiul abonament pe vechea infrastructura, pentru ca tare am impresia ca raspunsul va fi nu. Si daca semnalul e asa cum spui….nu e bine deloc.

Dar vezi daca reusesti sa ajungi la un consens cu ei.

Client Orange

DanielaH
Moderator

Salut, @r35!

Am primit răspunsul colegilor mei de la Orange Romania Communications și ți l-am transmis în mesaj privat.

O zi frumoasă și Sărbători fericite!