la 08-12-2023 10:35 PM
Doresc să portez un numar OROC la ORO, pe un contract deja existent (pentru bonusul family) si din cauza ca am reziliat contractul OROC. Am fost acum 2 saptamani la un Orange Shop si mi s-a spus ca nu se poate face portare OROC la ORO, pentru ca sunt aceeași companie? Am inteles ca ar fi ceva portare de la abonament OROC la prepay din cate am citit pe forum, dar si asa, cum pot incepe procesul?
08-12-2023 10:47 PM - editat 08-12-2023 10:50 PM
Salut,
Cele doua NU sunt aceeasi companie. Cel putin nu inca. Si da, momentan procedura este de portare. Din pacate, nu se poate face portare pe un contract deja existent.
Pentru portarea pe prepay, poti sa mergi intr-un Orange Shop sa ceri portarea numarului la Orange Romania SA, pe Prepay.
Daca nu reusesti asa, poti sa iei legatura cu un consultant prin metodele puse la dispozitie aici: www.orange.ro/contact
08-12-2023 10:47 PM - editat 08-12-2023 10:50 PM
Salut,
Cele doua NU sunt aceeasi companie. Cel putin nu inca. Si da, momentan procedura este de portare. Din pacate, nu se poate face portare pe un contract deja existent.
Pentru portarea pe prepay, poti sa mergi intr-un Orange Shop sa ceri portarea numarului la Orange Romania SA, pe Prepay.
Daca nu reusesti asa, poti sa iei legatura cu un consultant prin metodele puse la dispozitie aici: www.orange.ro/contact
la 08-12-2023 10:52 PM
Cand ai cerut rezilierea contractului pt abonamentul OROC, ai solicitat sa ramana numarul pe prepay? Din cate stiu eu, la OROC nu exista prepay, asa ca poate te trec pe prepay la ORO si apoi soliciti un abonament ORO.
la 09-12-2023 01:33 PM
Au respins cererea de reziliere, spunând ca trebuie plătit ceva taxa pentru restul lunilor rămase din contract (până în februarie 2024). E normal? Menționez ca contractul este din 2008, și ca nu avem chirie la niciun echipament.
la 09-12-2023 03:00 PM
Da, in caz de reziliere la cerere, sau de portare (care nu e altceva decat reziliere fortata), daca faci lucrul asta in perioada minima contractuala, vei avea de platit despagubiri.
Acuma, in cazul persoanelor fizice, ceea ce este de plata reprezinta reducerile de care ai beneficiat pe perioada lunilor in care ai fost abonat (nu lunile ramase). La persoane juridice, este fix invers. Adica se platesc reducerile sau rate sau ce mai sunt, pentru perioada ramasa pana la finalul perioadei minime contractuale.
Deci...in principiu, daca esti persoana fizica, cu cat reziliezi mai repede, cu atat mai bine. Mi se pare interesant ca ei ti-au dat de achitat doar lunile ramase...ceea ce inseamna mult mai putin decat restul de 21 de luni.
De asemenea, in caz de prelungire....trebuie vazut cand expira perioada minima. Deci, daca ai facut prelungire in Februarie 2022, da, e normal sa-ti expire in Februarie 2024.
Deci, daca contractul initial a fost facut in 2008, dar a fost prelungit cu inca 24 de luni, pe parcurs (de exemplu in 2022 cum ziceam mai sus)...se aplica aceleasi reguli. Daca a fost facut in 2008 si nu a fost modificat pe parcurs, il poti rezilia fara niciun fel de costuri, oricand, intrucat au expirat de mult cei 2 ani cat ai avut probabil perioada minima contractuala.
la 09-12-2023 11:48 AM
Salutare!
Nu sunt aceeași companie deocamdată, dar în general, folosesc în mare aceeași infrastructură fixă și în totalitate pe cea mobilă.
În principiu, se poate face portarea, dar nu cred că va fi foarte simplu.
Totuși, mai sunt destule exemple care, după lungi discuții și controverse, au reușit în final să se porteze de la OROC la ORO.
Fiind companii distincte în cadrul aceluiași grup, fiecare trage cât poate pentru target. Toată lumea speră că în curând se va termina fuziunea și vor deveni toți Orange Romania, dar nu știe nimeni să ne spună când va fi exact.
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor