la 18-09-2023 05:34 PM
Este inadmisibil sa nu remediezi in 5 zile... bine ca platesti abonamentul
la 18-09-2023 05:41 PM
Salut,
Inteleg ca ai facut deja o sesizare in sensul asta? Daca da, dupa ce se remediaza defectiunea, poti sa ceri sa ti se reduca de pe factura urmatoare, zilele in care serviciile au fost nefunctionale.
De asemenea, daca ai nevoie de un status actualizat la acea defectiune, pe baza unui numar de sesizare, poti sa pui o intrebare catre departamentul de Relatii Clienti folosind una dintre modalitatile de contact de aici.
la 18-09-2023 06:22 PM
Salutare!
Dacă nu ai depus încă o sesizare scrisă și ai servicii de la Orange Romania Communications, te sfătuiesc s-o faci urgent de aici:
https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask
Altfel, nu știu ce să zic!
Succes!
la 18-09-2023 09:30 PM
Intervențiile la rețea este îngreunată și din cauza birocateației la stat, și dacă mai este de înlocuit și cablu de cupru, o să dureze mai multe zile până intervin.
la 20-09-2023 09:43 AM
@noname1234, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor