anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Date contact Orange,sesizări,reclamații,nimic...totul praf la ăștia!!!

Alindrumen
Junior entuziast

Unde pot face și eu niste sesizări,reclamații?? La 300 e jale...stau zeci de minute...nimic..nici un operator..nu exista rețea mai praf că asta...

Pe scurt am portat niste numere in mizeria asta de rețea...dar după surpriza,nimic nu merge,net slab,H+ și 4G fals..viteze de 3-4mb/s, vocea e întrerupta mai mereu, condițiile contractuale nu sunt respectate,precum și mai multe nereguli..am sesizat online ..nimic...pe site .. nimic...nu mă sună nimeni..să mă întrebe...

Voi citi contractul și voi rezilia tot...le duc telefoanele sa se spele cu ele pe cap...feriti-va de Orange... Cei mai nenorociți!!! Nu respecta clienții,își bat joc...nesimțiți...desigur voi sesiza și ANPC și ANCOM azi mâine...am peste 8 sesizări depuse...absolut NIMIC...numere de înregistrare,etc..0 barat...rețea de **beep**...

Apropo...adresele de email reclamații.clienti@orange.ro, serviciul.clienti@orange.ro...oare mai sunt valabile?? Le mai aveam in email de acum ani când sesizam nereguli...

Mulțumesc frumos aștept niște sfaturi cum pot da de ticăloșii ăștia sa le expun problema..daca nu soluționăm amiabil situația.. reziliere și reclamații la ANPC și ANCOM!!

Zi plăcută!!!

1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Îmi pare rău pentru problemele întâmpinate, dar întotdeauna trebuie verificat semnalul înainte de a încheia un contract. Sigur, se poate rezilia fără probleme, dacă le dovedești că sunt probleme în zona în care locuiești. Poți rezilia din secțiunea Contact:

Pentru Orange Romania:

https://www.orange.ro/contact/

Iar pentru Orange Romania Communications:

https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask

Dacă le-ai depus sesizări, trebuie să aștepți și un termen de rezolvare și să ai un răspuns scris să te adresezi cu el altor instituții, altfel o faci degeaba.

Toate problemele au rezolvare, dar pentru asta trebuie să fim calmi și să avem răbdare!

Nu ai primit un număr de înregistrare și un termen la sesizare?

Cât privește faptul că sunt cele mai proaste servicii, nu e bine să generalizăm, că nu este peste tot la fel. La mine, de exemplu, pe o rază de vreo 60-70 Km stă mult mai bine decât concurența (oricare ar fi ea). Sigur, nu e nimeni perfect, fiecare având problemele lui. Eu am servicii de la ei din 1998, am avut și pe la alții în paralel și mi s-au părut mult mai slabi ceilalți. Dar fiecare dintre noi întâmpinăm situații și situații, de-aia suntem diferiți!

Baftă orice ai face mai departe!

 

 

Vizualizare soluţie în postul original

25 Răspunsuri 25

Eu sunt client fost Telekom. Intr-adevar, Orange are oferte mult mai bune decat vechiul Telekom Fix, ma refer atat la OROC cat si la Orange. Fata de comportamentul celor de la OROC nu am ce comenta, mereu am fost tratat cu respect. La Orange mai umbla unii cu cioara vopsita, dar treaca mearga.

Totusi, in  peste 10 ani de Telekom Mobile, plus vreo doi in TKR Fix, nu am intalnit nici incompetenti, nici defectiuni, nici probleme. Dupa cum am mai spus in alte locuri, o singura data am apelat la serviciul clienti Telekom, cand a ruginit antena si nu mai aveam semnal, asta s-a intamplat prin 2019, antena fiind montata in 2008. 

De cand sunt la OROC/Orange, ia priviti:

  • am depus cerere de reziliere pentru Tv
  • au intarziat sa proceseze cererea, a trebuit sa platesc doua luni si la OROC si la Orange abonamentele, plus sa sun sa verific statutul cererii
  • Am fost sunat sa confirm rezilierea
  • Am expediat decodoarele prin curier, totusi abonamentele nu se desfiintau. Bineinteles, am sunat la depozitul Orange. De la depozitul Orange m-au trimis la 300, de la 300 inapoi la depozit, dupa care m-au sunat ei de doua ori ca sa confirme primirea decodoarelor.
  • Am sunat pentru activarea roamingului
  • Am sunat pentru dezactivarea roamingului
  • Am fost ofertat, deci si apelat, apoi am prelungit contractul
  • Am sunat sa intreb de ofertele cu Smart Plus 15 la 7.5 euro, sa vad daca se aplica si la OROC
  • Am fost ofertat cu portarea din OROC in Orange
  • Am sunat la 300 sa verific veridicitatea ofertei
  • Am sunat agenta de vanzari sa confirm oferta
  • Mi-a dat TV esential, deci am sunat la 300 sa il anuleze si sa inlocuiesc cu premium
  • Am fost sunat pentru programarea instalarii
  • Portarea din OROC in Orange a fost programata prin vreo 23 martie, era 1 aprilie si nu s-a realizat nimic, asa ca....am sunat sa vad care e treaba
  • S-a refacut cererea, programata pe vreo 6 aprilie. Era trecut termenul si nu s-au portat numerele. Am sunat, din nou, sa vad ce se intampla. Lor le apare ca eu am cerut anularea portarii, lucru pe care nu l-am facut
  • Am sunat sa refac cererea de portare, A TREIA OARA, cerere programata pe data de 14 aprilie. Nu s-a realizat portarea
  • Am sunat din nou, sa vad, DIN NOU, ce se intampla. Cererea era acceptata, doar ca procesul nu pornea, nimeni nu stie de ce. S-au portat totusi, pe 20 aprilie, fara sa fiu anuntat, ci am ramas brusc fara semnal pe simurile OROC
  • Am sunat la OROC sa vad daca voi plati penalitati pentru portarea in timpul contractului. Mi s-a spus ca nu.
  • Am primit mail de la OROC, mi s-a spus ca voi plati
  • Am sunat din nou la OROC, sa vad daca, pana la urma, platesc sau nu. Mi s-a spus ca daca primesc vreo factura dupa portare, sa trimit mail in care solicit anularea acesteia.
  • Am primit factura, am trimis mail
  • M-au sunat si mi-au spus ca nr nu sunt portate, procesul nu s-a finalizat, deoarece INCAPABILII de la Orange nu le-au trimis INCOMPETENTILOR de la OROC nu stiu ce cod pin. M-au sfatuit sa contactez Orange
  • Am sunat la Orange, mi s-a spus ca ba da, portarea a avut loc. Cica numerele sunt la ei.
  • Am sunat la OROC, sa vad pana la urma daca sunt la ei sau la Orange. Numerele apar si la ei si la Orange, deci din aprilie incoace platesc facturi la doi operatori inutili, pentru aceleasi numere. Ati merita sa fiti maturati de pe fata Pamantului, sa stiti!
  • Am depus reclamatie la OROC
  • Nu s-a rezolvat nimic, pentru ca se pare ca numerele chiar sunt la ei, desi folosesc resursele din abonamentele Orange, impreuna cu SIM-urile noi
  • Am sunat la Orange sa vad ce se poate face. Mi s-a spus ca s-a depus incident in "HF" si ca se rezolva. Nu s-a rezolvat nimic
  • Am sunat din nou la Orange si la OROC, sa ii anunt ca din cauza INCOMPETENTEI si NESIMTIRII lor, platesc facturi la amadoi. Mi s-a recomandat reluarea portarii, ca eu sa stau 3 zile cu numere temporare, din vina lor. 
  • In 26 iunie, am depus plangere la ANCOM si ANPC

E mai rau de atat la Vodafone?

Alindrumen
Junior entuziast

Vai de mine frate...ce te-au rupt nemernicii...cum sa plătești ceva de 2 ori?? Eu nu plătesc nimic ce nu consum și nu este funcțional...trebuia făcute sesizări cat mai repede..să soliciti banii înapoi plătiți abuziv...e clar că eu sunt mic copil... păcat 

Crezi ca n-am facut sesizari peste sesizari si reclamatii peste reclamatii? Si ce crezi, se rezolva ceva? Dar cine sa ma ia pe mine in seama? Nu-i nimic, se ocupa ANPC-ul. Numai atata sa indrazneasca sa ma mai sune referitor la refacerea portarii, ca ii trimit eu la origini

Alindrumen
Junior entuziast

Așa și eu..cate 10 pe adresele de mai sus..și 10 pe secțiunea contact de pe site...dar gata...nimic nimic din partea lor...nici telefon,nici email,canci...ANPC și ANCOM azi...link direct la sesizări ANCOM..îmi poți lăsa aici? Mulțumesc 

M-a sunat un B O U de la Orange sa-mi spuna ca nr sunt intr-adevar la OROC. Cand l-am intrebat cine imi restituie banii, a zis "Nu stiu ce sa va raspund..." Sa te duci unde ma gandesc eu acuma.

Alindrumen
Junior entuziast

Operatorii sunt TOTAL incompetenți..nu știu ce să răspundă daca intri mai adânc în problema avută..daca încerci să îi ceri explicații..zice că nu e sectorul lui și da o cerere mai departe la alt departament...și de acolo iar din nou..aceeași situație...sunt praf...de tot.. 

Celor de la ANPC si ANCOM le-am adresat reclamatia impotriva OROC, dar am inclus si codul de abonat si datele de la Orange. Cred ca trebuia sa fac plangere impotriva amandurora.

Alindrumen
Junior entuziast

Da categoric... împotriva la ambii că e aceeași companie de tâlhari ordinari...dar poți face zilnic sesizari la ANPC și ANCOM.. dă-i bătaie ..spor să fie!! 

Trimiti mail pe sesizare@ancom.ro, eu asa am facut si am primit mai apoi si nr de inregistrare

Ce circ? Nu e chiar asa, eu de exemplu nu am avut parte la Vodafone și Telekom de problemele și lipsa de înțelegere pe care le-am avut la Orange pana acum. Nimeni nu e perfect, toți au probleme și depinde foarte mult de zona și de operatorul cu care iei legătura...

BlackWolf
Maestru

Foarte nasol. Bănuiesc ca și tu ai parte de clasica congestie de rețea după preluarea celor de la Oroc. Am avut și eu parte de aceeași problema, iar după nenumărate sesizări prin Djingo din aplicatia My Orange, am fost și sunat și mi se spunea ca dacă am peste 2 Mbps e în parametri și nu au ce face. Asta era la sfârșitul lu 2021 si nici acum nu au rezolvat problema. Am fost nevoit sa ma mut la alt operator. Nu am făcut reclamații la ANPC și ANCOM, ca sunt satul de circ, doar i-am amenințat ca fac, deoarece îmi cereau taxa de reziliere și au cedat pana la urma, nu au mai cerut nimic. Sper sa rezolve odată toate problemele astea...