la 10-07-2023 11:09 AM
Unde pot face și eu niste sesizări,reclamații?? La 300 e jale...stau zeci de minute...nimic..nici un operator..nu exista rețea mai praf că asta...
Pe scurt am portat niste numere in mizeria asta de rețea...dar după surpriza,nimic nu merge,net slab,H+ și 4G fals..viteze de 3-4mb/s, vocea e întrerupta mai mereu, condițiile contractuale nu sunt respectate,precum și mai multe nereguli..am sesizat online ..nimic...pe site .. nimic...nu mă sună nimeni..să mă întrebe...
Voi citi contractul și voi rezilia tot...le duc telefoanele sa se spele cu ele pe cap...feriti-va de Orange... Cei mai nenorociți!!! Nu respecta clienții,își bat joc...nesimțiți...desigur voi sesiza și ANPC și ANCOM azi mâine...am peste 8 sesizări depuse...absolut NIMIC...numere de înregistrare,etc..0 barat...rețea de **beep**...
Apropo...adresele de email reclamații.clienti@orange.ro, serviciul.clienti@orange.ro...oare mai sunt valabile?? Le mai aveam in email de acum ani când sesizam nereguli...
Mulțumesc frumos aștept niște sfaturi cum pot da de ticăloșii ăștia sa le expun problema..daca nu soluționăm amiabil situația.. reziliere și reclamații la ANPC și ANCOM!!
Zi plăcută!!!
la 10-07-2023 12:44 PM
Salutare!
Îmi pare rău pentru problemele întâmpinate, dar întotdeauna trebuie verificat semnalul înainte de a încheia un contract. Sigur, se poate rezilia fără probleme, dacă le dovedești că sunt probleme în zona în care locuiești. Poți rezilia din secțiunea Contact:
Pentru Orange Romania:
https://www.orange.ro/contact/
Iar pentru Orange Romania Communications:
https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask
Dacă le-ai depus sesizări, trebuie să aștepți și un termen de rezolvare și să ai un răspuns scris să te adresezi cu el altor instituții, altfel o faci degeaba.
Toate problemele au rezolvare, dar pentru asta trebuie să fim calmi și să avem răbdare!
Nu ai primit un număr de înregistrare și un termen la sesizare?
Cât privește faptul că sunt cele mai proaste servicii, nu e bine să generalizăm, că nu este peste tot la fel. La mine, de exemplu, pe o rază de vreo 60-70 Km stă mult mai bine decât concurența (oricare ar fi ea). Sigur, nu e nimeni perfect, fiecare având problemele lui. Eu am servicii de la ei din 1998, am avut și pe la alții în paralel și mi s-au părut mult mai slabi ceilalți. Dar fiecare dintre noi întâmpinăm situații și situații, de-aia suntem diferiți!
Baftă orice ai face mai departe!
la 10-07-2023 03:46 PM - editat ultima oară la 10-07-2023 03:48 PM de DanielaH
Eu sunt client fost Telekom. Intr-adevar, Orange are oferte mult mai bune decat vechiul Telekom Fix, ma refer atat la OROC cat si la Orange. Fata de comportamentul celor de la OROC nu am ce comenta, mereu am fost tratat cu respect. La Orange mai umbla unii cu cioara vopsita, dar treaca mearga.
Totusi, in peste 10 ani de Telekom Mobile, plus vreo doi in TKR Fix, nu am intalnit nici incompetenti, nici defectiuni, nici probleme. Dupa cum am mai spus in alte locuri, o singura data am apelat la serviciul clienti Telekom, cand a ruginit antena si nu mai aveam semnal, asta s-a intamplat prin 2019, antena fiind montata in 2008.
De cand sunt la OROC/Orange, ia priviti:
E mai rau de atat la Vodafone?
la 10-07-2023 04:03 PM
Vai de mine frate...ce te-au rupt nemernicii...cum sa plătești ceva de 2 ori?? Eu nu plătesc nimic ce nu consum și nu este funcțional...trebuia făcute sesizări cat mai repede..să soliciti banii înapoi plătiți abuziv...e clar că eu sunt mic copil... păcat
la 10-07-2023 04:06 PM
Crezi ca n-am facut sesizari peste sesizari si reclamatii peste reclamatii? Si ce crezi, se rezolva ceva? Dar cine sa ma ia pe mine in seama? Nu-i nimic, se ocupa ANPC-ul. Numai atata sa indrazneasca sa ma mai sune referitor la refacerea portarii, ca ii trimit eu la origini
la 10-07-2023 04:16 PM
Așa și eu..cate 10 pe adresele de mai sus..și 10 pe secțiunea contact de pe site...dar gata...nimic nimic din partea lor...nici telefon,nici email,canci...ANPC și ANCOM azi...link direct la sesizări ANCOM..îmi poți lăsa aici? Mulțumesc
la 10-07-2023 04:07 PM
M-a sunat un B O U de la Orange sa-mi spuna ca nr sunt intr-adevar la OROC. Cand l-am intrebat cine imi restituie banii, a zis "Nu stiu ce sa va raspund..." Sa te duci unde ma gandesc eu acuma.
la 10-07-2023 04:14 PM
Operatorii sunt TOTAL incompetenți..nu știu ce să răspundă daca intri mai adânc în problema avută..daca încerci să îi ceri explicații..zice că nu e sectorul lui și da o cerere mai departe la alt departament...și de acolo iar din nou..aceeași situație...sunt praf...de tot..
la 10-07-2023 04:10 PM
Celor de la ANPC si ANCOM le-am adresat reclamatia impotriva OROC, dar am inclus si codul de abonat si datele de la Orange. Cred ca trebuia sa fac plangere impotriva amandurora.
la 10-07-2023 04:12 PM
Da categoric... împotriva la ambii că e aceeași companie de tâlhari ordinari...dar poți face zilnic sesizari la ANPC și ANCOM.. dă-i bătaie ..spor să fie!!
la 10-07-2023 04:19 PM
Trimiti mail pe sesizare@ancom.ro, eu asa am facut si am primit mai apoi si nr de inregistrare
10-07-2023 10:41 PM - editat 10-07-2023 11:18 PM
Ce circ? Nu e chiar asa, eu de exemplu nu am avut parte la Vodafone și Telekom de problemele și lipsa de înțelegere pe care le-am avut la Orange pana acum. Nimeni nu e perfect, toți au probleme și depinde foarte mult de zona și de operatorul cu care iei legătura...
10-07-2023 10:55 PM - editat 11-07-2023 12:05 AM
Foarte nasol. Bănuiesc ca și tu ai parte de clasica congestie de rețea după preluarea celor de la Oroc. Am avut și eu parte de aceeași problema, iar după nenumărate sesizări prin Djingo din aplicatia My Orange, am fost și sunat și mi se spunea ca dacă am peste 2 Mbps e în parametri și nu au ce face. Asta era la sfârșitul lu 2021 si nici acum nu au rezolvat problema. Am fost nevoit sa ma mut la alt operator. Nu am făcut reclamații la ANPC și ANCOM, ca sunt satul de circ, doar i-am amenințat ca fac, deoarece îmi cereau taxa de reziliere și au cedat pana la urma, nu au mai cerut nimic. Sper sa rezolve odată toate problemele astea...
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor