anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Reincarcare din greseala de 2 ori

Adelina1438
Începător

Ce pot face daca mi-am incarcat din greseala telefonul de 2 ori? Mesajul nu a aparut la timp si am crezut ca nu s-a incarcat..

5 Răspunsuri 5

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut,

Cateva solutii:

  1. daca ai reincarcat cu optiune, poti lua legatura cu un operator, la numarul 300, ramura 5-2-0, si rogi frumos sa iti dea creditul inapoi. Le explici care a fost situatia, si ii rogi frumos sa iti trimita creditul inapoi pe cont. In mod normal, nu se poate face mare lucru. Dar de obicei, consultantii sunt foarte amabili si vor sa te ajute, asa ca exista posibilitatea sa iti ramburseze in felul asta creditul pe cont, astfel incat sa-l ai pentru urmatoarele activari de optiuni.
  2. daca ai reincarcat cu credit, si nu iti trebuie neaparat suma respectiva inapoi pe card (presupunand ca ai incarcat cu cardul), poti pur si simplu sa lasi creditul acolo pentru luna viitoare (sau cand vei avea nevoie de el).
  3. pentru orice alta situatie, ia legatura cu un consultant folosind mijloacele de contact de aici.

Sugestie: ca sa nu astepti dupa mesaj (pentru ca da, de multe ori poate sa intarzie), iti recomand verificarea contului apeland numarul 333 sau *133#. Acelasi lucru poti sa-l faci si din My Orange, doar ca acolo exista niste mici intarzieri. Deci, de obicei eu folosesc varianta cu interogare credit, prin Credit Info.

De asemnea poti folosi si meniul Self Care (*100#), ramura (4) Credit si Reincarcare > (1) Info Credit.

Client Orange

DanielaH
Moderator

Adelina, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?

inca nu am reusit

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut,

Ai incercat variantele de mai sus? Daca da, ce probleme intampini?

Client Orange

Anca07
#StarMember

Buna Adelina1438,

Ai reusit sa primesti banutii inapoi sau sa anulezi cea de-a doua reincarcare?

Seara faina!🌙