Reincarcare din greseala de 2 ori
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-02-2024 07:42 PM - editat ultima oară la 11-02-2024 09:19 PM de GeorgianaD
Ce pot face daca mi-am incarcat din greseala telefonul de 2 ori? Mesajul nu a aparut la timp si am crezut ca nu s-a incarcat..
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
11-02-2024 07:48 PM - editat 11-02-2024 07:52 PM
Salut,
Cateva solutii:
- daca ai reincarcat cu optiune, poti lua legatura cu un operator, la numarul 300, ramura 5-2-0, si rogi frumos sa iti dea creditul inapoi. Le explici care a fost situatia, si ii rogi frumos sa iti trimita creditul inapoi pe cont. In mod normal, nu se poate face mare lucru. Dar de obicei, consultantii sunt foarte amabili si vor sa te ajute, asa ca exista posibilitatea sa iti ramburseze in felul asta creditul pe cont, astfel incat sa-l ai pentru urmatoarele activari de optiuni.
- daca ai reincarcat cu credit, si nu iti trebuie neaparat suma respectiva inapoi pe card (presupunand ca ai incarcat cu cardul), poti pur si simplu sa lasi creditul acolo pentru luna viitoare (sau cand vei avea nevoie de el).
- pentru orice alta situatie, ia legatura cu un consultant folosind mijloacele de contact de aici.
Sugestie: ca sa nu astepti dupa mesaj (pentru ca da, de multe ori poate sa intarzie), iti recomand verificarea contului apeland numarul 333 sau *133#. Acelasi lucru poti sa-l faci si din My Orange, doar ca acolo exista niste mici intarzieri. Deci, de obicei eu folosesc varianta cu interogare credit, prin Credit Info.
De asemnea poti folosi si meniul Self Care (*100#), ramura (4) Credit si Reincarcare > (1) Info Credit.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-02-2024 09:56 AM
Adelina, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-02-2024 03:29 PM
inca nu am reusit
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-02-2024 03:57 PM
Salut,
Ai incercat variantele de mai sus? Daca da, ce probleme intampini?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-02-2024 07:10 PM
Buna Adelina1438,
Ai reusit sa primesti banutii inapoi sau sa anulezi cea de-a doua reincarcare?
Seara faina!🌙
