la 11-02-2024 07:42 PM - editat ultima oară la 11-02-2024 09:19 PM de GeorgianaD
Ce pot face daca mi-am incarcat din greseala telefonul de 2 ori? Mesajul nu a aparut la timp si am crezut ca nu s-a incarcat..
11-02-2024 07:48 PM - editat 11-02-2024 07:52 PM
Salut,
Cateva solutii:
Sugestie: ca sa nu astepti dupa mesaj (pentru ca da, de multe ori poate sa intarzie), iti recomand verificarea contului apeland numarul 333 sau *133#. Acelasi lucru poti sa-l faci si din My Orange, doar ca acolo exista niste mici intarzieri. Deci, de obicei eu folosesc varianta cu interogare credit, prin Credit Info.
De asemnea poti folosi si meniul Self Care (*100#), ramura (4) Credit si Reincarcare > (1) Info Credit.
la 12-02-2024 09:56 AM
Adelina, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
la 12-02-2024 03:29 PM
inca nu am reusit
la 12-02-2024 03:57 PM
Salut,
Ai incercat variantele de mai sus? Daca da, ce probleme intampini?
la 22-02-2024 07:10 PM
Buna Adelina1438,
Ai reusit sa primesti banutii inapoi sau sa anulezi cea de-a doua reincarcare?
Seara faina!🌙
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor