la 27-08-2024 09:53 PM
Bună ziua,
Am achiziționat opțiunea de 6 euro din aplicația MyOrange, unde era clar specificat că voi primi internet nelimitat. Cu toate acestea, nu am primit acel bonus și nici o factură pentru achiziție. Îmi puteți spune, vă rog, care ar putea fi problema?
Vă mulțumesc!
la 28-08-2024 01:54 PM
27-08-2024 10:02 PM - editat 27-08-2024 10:08 PM
@AngelltheKing: Bun venit în Comunitate. Pentru mai mare siguranță, apelează CostControl cu apel la *133# sau 333. Vei primi un SMS care va confirma resursele aferente opțiunii de 6€. În mesajul de confirmare a reîncărcării (activareopțiune) nu a fost menționat bonusul de "net nelimitat"?
LE: Inclusiv faptul că la net național apare cu "zero" indică un aspect că netul este nelimitat, adică nu o cantitate fixă.
la 27-08-2024 10:10 PM
Bună,
Nu, în mesajul de confirmare a reîncărcării nu a fost menționat bonusul de "net nelimitat". Am sunat deja pentru a face o reclamație, dar se pare că procesul durează încă. Am primit un bonus de 150 GB, dar acesta nu este ceea ce am cumpărat.
mersi!
la 27-08-2024 10:14 PM
Dar în mesajul de la 333 sau *133# ce scrie în mesajul primit? Nu este prevăzut net nelimitat?
la 27-08-2024 10:19 PM
numa asta
la 27-08-2024 10:29 PM
Mesajul SMS și ceea ce susții că ai făcut nu are concordanță. Imaginea este fake. Sorry.
Pentru clarificare și confirmare ai metodele cunoscute de contact. Succes.
la 27-08-2024 10:35 PM
Nu este vorba de o imagine falsă. Nu ești singurul care se confruntă cu această problemă. Orange pare să nu fie capabilă să își respecte acordurile, și sunt mai multe persoane @Petrisor1 afectate de aceeași situație. Dacă problema persistă, ar putea avea consecințe legale negative pentru Orange.
la 27-08-2024 10:49 PM
🤣🤣Eu chiar nu am astfel de probleme, dar am defectul să recunosc un fake nereușit. Noapte bună stimate domn.
la 27-08-2024 11:02 PM
Cumva esti in roaming? Traficul nelimitat e doar national, iar 150GB e ca si cum ar fi nelimitat, nu stiu cum ai putea consuma mai mult.
la 27-08-2024 11:23 PM
Nu sunt în roaming, sunt în România. Dacă se menționează „nelimitat”, atunci ar trebui să fie cu adevărat nelimitat, deoarece așa funcționează un contract de achiziție.
la 28-08-2024 06:05 AM
Salutare!
Am încărcat și eu acea opțiune și nu îmi apare la Cronos că nu am nelimitat, într-adevăr, dar nu îmi scade nimic din GB ( resursele de internet, indiferent cât consum, deci dedic de aici că este nelimitat. Și am consumat destul!
Vezi și tu dacă este așa!
Baftă!
la 28-08-2024 11:08 AM
false
la 28-08-2024 01:54 PM
la 29-08-2024 11:36 AM
@AngelltheKing, înțeleg că situația s-a rezolvat/ clarificat? Ne dai, te rog, mai multe detalii? Mulțumim.
la 29-08-2024 06:37 PM
Trebuie să suni și să faci o reclamație. Procesul durează până a doua zi până când activează opțiunea.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor