anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Problemă cu internetul la opțiunea de 6 euro

Petrisor1
Începător

Am cumpărat opțiunea de 6 euro care trebuia să-mi deie internet nelimitat, dar mi-a dat doar 6gb și 160gb bonus 

Screenshot_20240804_191511_My Orange.jpg

DanielaH_1-1722834918228.png

DanielaH_0-1722834874776.png

 

15 Răspunsuri 15

Anonim
Neaplicabil

Salut,

Ai incercat sa afli ce resurse ai prin apelarea

*133#

In cazul in care resursele primite sunt aceleași va trebui sa contactezi serviciul clienți:

https://www.orange.ro/contact/ 

Fiind o oferta noua este posibil să apară anumite erori in ceea ce privește alocarea de resurse.

Vio73
#StarMember

Salutare!

Da, în acest caz, va trebui să îi contactezi prin intermediul aplicație My Orange - Altele ( cele 3 punctulețe din dreapta jos)-Contact și feedback-Scrie-ne ( transfer operator).

Baftă!

FLo1
#StarMember & August Problem Solver

Resursele de "net nelimitat" le poți observa apelând "cost control" la *133# sau 333. Vei primi un SMS în care va fi specificat că ai inclusiv "net nelimitat". Verifică și te așteptăm cu o actualizare a situației. 

Anonim
Neaplicabil

Interesanta oferta pentru 6 euro net nelimitat.

Acum sigur nu mă voi mai gândi să aleg oferta de 8 euro.

Vio73
#StarMember

Uitându-mă mai atent acum, pentru că am și eu un prepay încărcat zilele trecute cu opțiunea de 6 euro, observ că am același trafic inclus ca la încărcare, chiar dacă zilele trecute am intrat la un curs online de vreo 3 ore, cu streaming video, unde se consumă de obicei destul de mult internet.

Deci este posibil să fie nelimitat, dar să nu scrie și să apară doar traficul respectiv (cel inclus de obicei)! Eu cred că asta este explicația, cel puțin la mine!

Vio73_0-1722834274426.jpeg

 

FLo1
#StarMember & August Problem Solver

Cum menționam, ”nelimitat-ul” nu apare pe datele de ”consum” din aplicație, dar este evidențiat în mesajul SMS primit la o solicitare prin apel la *133#

Anonim
Neaplicabil

Ne poți arăta un screenshot.

Sa vedem cum este evidențiat.

FLo1
#StarMember & August Problem Solver

Screenshot_20240805-090323_Messages.jpg

 Din MyOrange nu am ce să-ți arăt pentru că nu apare nici o informație referitoare la nelimitat date mobile.

Anonim
Neaplicabil

Mulțumesc pentru screenshot.

FLo1
#StarMember & August Problem Solver

Dacă interesează ceva referitor la opțiune de 6euro, opțiunea de pe contul meu este de 5euro, deci oricum nu ar potrivi cu situația de comparat. Dar am prezentat mesajul de ”nelimitat” la cerere.

Anonim
Neaplicabil

Ar fi fost interesant un screenshot cu opțiunea de 6 euro fiind subiectul discuției.

Nu știam că și opțiunea de 5 euro beneficiază de aceeași oferta.🙂

FLo1
#StarMember & August Problem Solver

În cazul meu am activat opțiunea din Pinata.... că tot nu aveam ce să fac cu punctele respective. Dar deși este activat, nu apare în MyOrange. Ideea nu era referitoare la ”opțiunea de 6euro” ci la a verifica dacă în SMS-ul de la ”Credit Info” este menționat sau nu acest ”net nelimitat”. Ulterior analiza poate escalada, însă o verificare prealabilă ar fi de preferat.

Anonim
Neaplicabil

Bănuiam.🙂

Îmi ofereai și mie 75 pct să-mi iau net nelimitat.🙂

1000009349.jpg

O zi faina!😁

DanielaH
Moderator

@Petrisor1, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?