anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

PrePay Bonus Nelimitat

AngelltheKing
Junior

Bună ziua,

Am achiziționat opțiunea de 6 euro din aplicația MyOrange, unde era clar specificat că voi primi internet nelimitat. Cu toate acestea, nu am primit acel bonus și nici o factură pentru achiziție. Îmi puteți spune, vă rog, care ar putea fi problema?

Vă mulțumesc!

IMG_2788.jpeg

IMG_2790.png

1 Soluţie acceptată‚

AngelltheKing
Junior
14 Răspunsuri 14

FLo1
#StarMember & August Problem Solver

@AngelltheKing: Bun venit în Comunitate.  Pentru mai mare siguranță,  apelează CostControl cu apel la *133# sau 333. Vei primi un SMS care va confirma resursele aferente opțiunii de 6€. În mesajul de confirmare a reîncărcării (activareopțiune) nu a fost menționat bonusul de "net nelimitat"? 

LE: Inclusiv faptul că la net național apare cu "zero" indică un aspect că netul este nelimitat,  adică nu o cantitate fixă.

Bună,

Nu, în mesajul de confirmare a reîncărcării nu a fost menționat bonusul de "net nelimitat". Am sunat deja pentru a face o reclamație, dar se pare că procesul durează încă. Am primit un bonus de 150 GB, dar acesta nu este ceea ce am cumpărat.

mersi!

FLo1
#StarMember & August Problem Solver

Dar în mesajul de la 333 sau *133# ce scrie în mesajul primit? Nu este prevăzut net nelimitat?

IMG_2791.jpeg

numa  asta

FLo1
#StarMember & August Problem Solver

Mesajul SMS și ceea ce susții că ai făcut nu are concordanță. Imaginea este fake. Sorry. 

Pentru clarificare și confirmare ai metodele cunoscute de contact. Succes.

Nu este vorba de o imagine falsă. Nu ești singurul care se confruntă cu această problemă. Orange pare să nu fie capabilă să își respecte acordurile, și sunt mai multe persoane @Petrisor1  afectate de aceeași situație. Dacă problema persistă, ar putea avea consecințe legale negative pentru Orange.

FLo1
#StarMember & August Problem Solver

🤣🤣Eu chiar nu am astfel de probleme,  dar am defectul să recunosc un fake nereușit. Noapte bună stimate domn. 

1000005510.jpg

Cumva esti in roaming? Traficul nelimitat e doar national, iar 150GB e ca si cum ar fi nelimitat, nu stiu cum ai putea consuma mai mult.

Nu sunt în roaming, sunt în România. Dacă se menționează „nelimitat”, atunci ar trebui să fie cu adevărat nelimitat, deoarece așa funcționează un contract de achiziție.

Vio73
#StarMember

Salutare!

Am încărcat și eu acea opțiune și nu îmi apare la Cronos că nu am nelimitat, într-adevăr, dar nu îmi scade nimic din GB ( resursele de internet, indiferent cât consum, deci dedic de aici că este nelimitat. Și am consumat destul! 

Vezi și tu dacă este așa!

Baftă!

IMG_2788.jpeg

false

AngelltheKing
Junior

IMG_2800.jpeg

IMG_2801.jpeg

  

DanielaH
Moderator

@AngelltheKing, înțeleg că situația s-a rezolvat/ clarificat? Ne dai, te rog, mai multe detalii? Mulțumim.

AngelltheKing
Junior

Trebuie să suni și să faci o reclamație. Procesul durează până a doua zi până când activează opțiunea.