la 17-10-2025 11:29 AM - editat ultima oară la 31-10-2025 08:55 AM de DanielaH
De duminica seara la accesarea (atat pe web cat si din aplicatie) pagina Abonamente si optiuni nu mai imi arata
nicio optiune de activat . Oare pentru ca vroiam sa activez optiunea de 6 euro gratuit valabila un an castigata la Jocul
Pocus Bonus ?
17-10-2025 11:40 AM - editat 17-10-2025 11:41 AM
Salutare!
In aplicația mobila cum îți apare?
la 17-10-2025 12:11 PM
in aplicatia mobila e la fel !
la 17-10-2025 12:25 PM
Poți atașa un screenshot.
la 17-10-2025 12:40 PM
la 17-10-2025 12:15 PM
Si in aplicatie e aceeasi situatie. Nicio optiune ! Doar :
Oferta este disponibila in perioada 3 sept. - 18 noiembrie 2025 .
la 17-10-2025 12:45 PM
Am suparat pe cineva ca am castigat optiunea de 6 euro gratuita un an ???
la 17-10-2025 12:49 PM
Ideea este că, dacă numărul prepay se află în perioada de grație, opțiunea nu va apărea în aplicația My Orange.
Dacă nu este cazul tău și ai primit mesajul că opțiunea de 6 euro (1 an gratuită) a fost alocată contului tău, poți contacta serviciul clienți prin chat sau telefonic pentru a depune o sesizare — au mai existat cazuri similare.
Opțiunea, odată alocată, este disponibilă în cont pentru activare timp de 60 de zile.
la 17-10-2025 12:53 PM
Mersi Mihai ! Ciudat !!!!
la 17-10-2025 12:57 PM
la 17-10-2025 01:21 PM
Dacă la accesarea linkului de mai jos nu îți apare optiunea, atunci contactează serviciul clienti și semnalează problema. Încearcă și din alt browser.
https://www.orange.ro/myaccount/reshape/packages-and-options
la 19-10-2025 11:16 AM
Pe toate browserele din lume îmi arata aceeași
Chestie : Opțiunea este valabilă .....
Dar nicio optiune de activat !
la 19-10-2025 11:27 AM
Erori de genul au mai fost. Opțiunea fiind alocată, însă nefiind vizibilă în contul my Orange. De obicei se datorează faptului că simul a intrat în perioada de gratie însă în unele cazuri ia persista și după încărcarea sim-ului.
Soluția este sa contactezi serviciul clienți și să depui o sesizare in acest sens. Eu i-am contactat prin chatul din aplicație.
Te așteptăm cu vesti bune!
la 21-10-2025 10:01 AM
Au trecut 5 zile de când am adus la cunoștința Orange problema mea ...
Still working on the problem !!!
Nu e nici fizică atomică nici matematică aplicată în tehnica de calcul...
21-10-2025 10:04 AM - editat 21-10-2025 10:06 AM
Trebuie sa le reamintești mai des pentru a escalada problema. La 2 zile le scriam din nou pe chat.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor