la 13-11-2025 06:07 PM
Buna ziua. Am comandata un abonament nou sunt client deja existent . Au trecut 24ore in contul ora ge încă apare mesajul in procesare. Coletul a fost livrat cu succes dar cartela SIM tot nu are semnal.
la 13-11-2025 06:32 PM
Salutare!
Ai aici un topic care ar trebui să clarifice situația ta.
Sper să-ti fie de ajutor!
Baftă!
la 13-11-2025 08:37 PM
Salut @BrandiA,
S-a rezolvat problema ta? Ai semnal acum?
la 13-11-2025 09:21 PM
astept sa vad maine. probalibl au avut multe comenzi de blackfriday
la 13-11-2025 09:06 PM
Salutare!
Am trecut prin aceeași situație. Sim-ul primit pe curier nu se activase. Am sunat la serviciul clienți (300) și aceștia au activat sim-ul.
la 13-11-2025 09:20 PM
am vb cu serviciul clienti au zis ca daca comanda a fost plasata online ,sa contactez echipa online . slab tare serviciu clienti
13-11-2025 09:26 PM - editat 13-11-2025 09:28 PM
Am primit același răspuns din partea lor, însă am insistat și le-am explicat faptul că contactarea magazinului online se poate face fi prin apel la 300. După ce au dezbătut situația l-au activat ei. Important este să-i contactezi in timpul zilei.
Alternativ îi poți contacta prin email la adresa magazinonline@orange.ro .
Telefonic trebuie sa insiști și să nu îi lași să te induca in eroare.
la 14-11-2025 11:41 AM
@BrandiA , salut și bine ai venit în Comunitatea Orange. Te-au ajutat răspunsurile primite? S-a activat abonamentul?
la 15-11-2025 10:45 PM
Bună seara. Nu sa rezolvat după 30min cu relații clienți soluția lor a fost sa aștept . Azi am anulat comanda și am rezolvat in alta parte .
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor