la
12-11-2025
06:27 PM
- editat ultima oară la
13-11-2025
03:04 PM
de
AndreeaAC
Aveți idee de ce nu se poate incarca o cartela prepay din abonament? Incerc, dar nu vine mesajul de confirmare și astfel nu pot incarca. Prin card bancar se percep taxe suplimentare și deci e mult mai scump.
la 12-11-2025 06:55 PM
Salutare!
Ai încercat și din varianta web?
la 12-11-2025 07:10 PM
Nu. Dar am sa incerc. Mulțumesc de raspuns
la 12-11-2025 07:20 PM
Salutare!
Poti descrie pasii pe care ii urmezi? Cand reincarcam cu plata prin abonament, aveam 2 setari:
la 12-11-2025 08:06 PM
Nu am dat plata programată. E "imediata" cu adăugare la următoarea factura.
la 12-11-2025 07:33 PM
Buna @Cipikkus
Esti admin pe cont? Ai minim 6 luni de cand ai abonamentul?
Te asteptam cu mai multe detalii
Seara faina!🌙
la 12-11-2025 08:07 PM
Sunt admin. Am abonamentul de 16 ani. Ce detalii mai sunt necesare? Am vorbit cu un agent live acum vreo 3 luni și îmi spune că se muncește din greu că să se refacă aceasta problema. De 3 luni se munceste....hai pe bune acum.
la 13-11-2025 07:13 AM
Buna @Cipikkus
Eu am mai facut astfel de incarcari si nu am intampinat nicio problema, una chiar acum 1-2 saptamani. Persoana fizica sau juridica? Cred ca nu are rost sa intreb daca alte sms-uri primesti, si ca doar aici e o problema. Sau daca ai verificat setarile pentru a primi sms.
Te-as sfatui sa incerci si cu djingo sa verifice daca nu ai vreo restrictie pe cont.
Zi cu soare!☀️
la 12-11-2025 07:59 PM
Salut!
Nu știu exact ce eroare primești (posibil sa fie și o problema legata de plati). Un screenshot poate ajuta.
Poți accesa linkul de mai jos pentru a vedea modalitățile prin care poți reîncărca prepay-ul cu plata pe factura.
https://www.orange.ro/help/cum-rencarc-o-cartel-prepay-de-pe-abonament-cu-plata-pe-factur-42
Personal, îmi încarc numărul și prin intermediul terților. Folosesc aplicația mobilPay Wallet pentru a adăuga credit, iar opțiunea o activez ulterior din contul My Orange, pentru a beneficia de bonusul suplimentar de GB oferit la activarea din My Orange.
la 12-11-2025 10:58 PM
Problema e că în mod neantul când dau plătește, mă pune sa pun codul primit prin SMS, iar mie nu îmi mai vine nici un SMS.
la 12-11-2025 11:03 PM
cam asta vreau sa fac și cam asta e blocajul ....la primirea sms-ului.
la 13-11-2025 02:55 PM
Am reușit pe varianta web. E mai incomod, dar a mers. Totuși nu înțeleg de ce nu merge din aplicația mobilă....dacă tot avem această opțiune.
13-11-2025 03:07 PM - editat 13-11-2025 03:09 PM
Posibil sa fie probleme legate de aplicatia my Orange sau cu numărul de telefon.
Ar trebui să depui o sesizare in acest sens către serviciul clienți. Eu am încărcat fără probleme și am primit SMS- ul de confirmare.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor