anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

La Abonamente si Optiuni nu-mi mai apare nicio optiune pentru a fi activata (6 euro gratis 1 an)

Trooper
Junior entuziast

De duminica seara la accesarea (atat pe web cat si din aplicatie) pagina Abonamente si optiuni nu mai imi arata 

nicio optiune de activat . Oare pentru ca vroiam sa activez optiunea de 6 euro gratuit valabila un an castigata la Jocul

Pocus Bonus ?

20 Răspunsuri 20

MihaiC99
Campion

Salutare!

In aplicația mobila cum îți apare?

Trooper
Junior entuziast

in aplicatia mobila  e la fel !

Poți atașa un screenshot.

Trooper
Junior entuziast

The same !!!! 

 ... Oferta este disponibila in perioada 3 sept. - 18 noiembrie 2025 

Trooper
Junior entuziast

Si in aplicatie e aceeasi situatie. Nicio optiune ! Doar :

Oferta este disponibila in perioada 3 sept. - 18 noiembrie 2025 .

Trooper
Junior entuziast

Am suparat pe cineva ca am castigat optiunea de 6 euro gratuita un an ???

 

Ideea este că, dacă numărul prepay se află în perioada de grație, opțiunea nu va apărea în aplicația My Orange.

Dacă nu este cazul tău și ai primit mesajul că opțiunea de 6 euro (1 an gratuită) a fost alocată contului tău, poți contacta serviciul clienți prin chat sau telefonic pentru a depune o sesizare — au mai existat cazuri similare.

Opțiunea, odată alocată, este disponibilă în cont pentru activare timp de 60 de zile.

Trooper
Junior entuziast

Mersi Mihai ! Ciudat !!!!

Trooper
Junior entuziast

Am 9 euro credit . perioada activitate : 02 februarie 2026

MihaiC99
Campion

Dacă la accesarea linkului de mai jos nu îți apare optiunea, atunci contactează serviciul clienti și semnalează problema. Încearcă și din alt browser.

https://www.orange.ro/myaccount/reshape/packages-and-options

Trooper
Junior entuziast

Pe toate browserele din lume îmi arata aceeași

Chestie : Opțiunea este valabilă  .....

Dar nicio optiune de activat !

Erori de genul au mai fost. Opțiunea fiind alocată, însă nefiind vizibilă în contul my Orange. De obicei se datorează faptului că simul a intrat în perioada de gratie însă în unele cazuri ia persista și după încărcarea sim-ului.

Soluția este sa contactezi serviciul clienți și să depui o sesizare in acest sens. Eu i-am contactat prin chatul din aplicație.

Te așteptăm cu vesti bune!

Trooper
Junior entuziast

Au trecut 5 zile de când am adus la cunoștința Orange problema mea ... 

Still working on the problem !!! 

Nu e nici fizică atomică nici matematică aplicată în tehnica de calcul...

Trebuie sa le reamintești mai des pentru a escalada problema. La 2 zile le scriam din nou pe chat.