la 11-11-2023 04:54 AM
Salut, am următoarea problemă, când activez datele mobile îmi stă doar pe 3g și abia merge internetul, menționez ca doar ce am trecut de la abonament la prepay, am opțiunea de 6 euro activa. Care o fi problema? Sau să mai aștept câteva ore poate își revine și trece și pe 4g?
11-11-2023 08:42 AM - editat 11-11-2023 08:42 AM
@Anonim: Dacă astăzi 11.11.23 s-a făcut trecerea la PPY, confirmarea de activare și mențiunea unui restart le vei primi după ora 9:00. Până atunci poți încerca să mai restartezi telefonul pentru a-și primi noile configurări de 4G. Posibil și cu 5G să fie o problemă distinctă ca profil, chiar dacă a funcționat pe abonament.
la 11-11-2023 05:12 AM
Salutare! Dacă nu revine conexiunea 4G, sună la 300 si cere resetarea profilului de date. După un restart al telefonului, vei avea din nou acces la date 4G.
la 11-11-2023 05:15 AM
Salutare!
Vezi și în meniul telefonului, să nu fie selectat la tipul de conexiune doar 3g.
Baftă!
la 11-11-2023 05:29 AM
Telefonul este setat pe 4g/5g, am dat și restart. Mai aștept și sun la 300 după 8 dimineața
la 11-11-2023 05:59 AM
Da, poți suna sau să le scrii pe chat Djingo, din aplicație.
Baftă!
11-11-2023 08:42 AM - editat 11-11-2023 08:42 AM
@Anonim: Dacă astăzi 11.11.23 s-a făcut trecerea la PPY, confirmarea de activare și mențiunea unui restart le vei primi după ora 9:00. Până atunci poți încerca să mai restartezi telefonul pentru a-și primi noile configurări de 4G. Posibil și cu 5G să fie o problemă distinctă ca profil, chiar dacă a funcționat pe abonament.
11-11-2023 08:59 AM - editat 11-11-2023 09:00 AM
Salut Shadow,
Ai cumva posibilitatea sa incerci si intr-un alt telefon….? Doar ca sa excludem orice posibilitate ca asta sa fie o problema de setari sau ceva.
De asemenea, pe telefonul tau, in caz ca merge pe alt telefon, ai putea sa dai un Reset Network Settings. O sa stearga parolele de WiFi si pairing-urile BT, dar….posibil sa ajute.
Dar din nou, asta doar daca merge pe alt telefon. Daca nu, problema e pe cont si trebuie rezolvata eventual cu cineva de la Orange.
la 11-11-2023 10:49 AM
acuma funcționează 4g, dar 5G nu. O să le scriu pe chat
la 11-11-2023 10:56 AM
@Anonim: După cum îți menționam, mesajele de confirmare sosesc după ora 9:00, chiar și cu activare la miez de noapte. Cât privește 5G-ul este exact același ritual pe care l-ai făcut când l-ai activat pentru abonament. Succes.
la 11-11-2023 11:02 AM
5G-ul ar trebui sa se activeze automat cu optiune de minim 6 Euro. Daca nu cumva ai un telefon Pixel. Caz in care, procedura este de a scoate SIM-ul din telefon si a-l introduce la loc. Pentru ca bug.
Dar daca e totul ok pe partea telefonului, si ai acoperire 5G in zona, e posibil sa fie nevoie de un mic “push” din partea cuiva de la Orange. Deci da, incearca pe chat si vezi daca reusesti asa.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor