anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Date mobile doar pe 3g

Anonim
Neaplicabil

Salut, am următoarea problemă,  când activez datele mobile îmi stă doar pe 3g și abia merge internetul, menționez ca doar ce am trecut de la abonament la prepay, am opțiunea de 6 euro activa. Care o fi problema? Sau să mai aștept câteva ore poate își revine și trece și pe 4g?

1 Soluţie acceptată‚

FLo1
#StarMember

@Anonim: Dacă astăzi 11.11.23 s-a făcut trecerea la PPY, confirmarea de activare și mențiunea unui restart le vei primi după ora 9:00. Până atunci poți încerca să mai restartezi telefonul pentru a-și primi noile configurări de 4G. Posibil și cu 5G să fie o problemă distinctă ca profil, chiar dacă a funcționat pe abonament. 

Vizualizare soluţie în postul original

9 Răspunsuri 9

Razvan
#StarMember

Salutare! Dacă nu revine conexiunea 4G, sună la 300 si cere resetarea profilului de date. După un restart al telefonului, vei avea din nou acces la date 4G.

Vio73
#StarMember

Salutare!

Vezi și în meniul telefonului, să nu fie selectat  la tipul de conexiune doar 3g.

Baftă!

Anonim
Neaplicabil

Telefonul este setat pe 4g/5g, am dat și restart. Mai aștept și sun la 300 după 8 dimineața 

Da, poți suna sau să le scrii pe chat Djingo, din aplicație. 

Baftă!

FLo1
#StarMember

@Anonim: Dacă astăzi 11.11.23 s-a făcut trecerea la PPY, confirmarea de activare și mențiunea unui restart le vei primi după ora 9:00. Până atunci poți încerca să mai restartezi telefonul pentru a-și primi noile configurări de 4G. Posibil și cu 5G să fie o problemă distinctă ca profil, chiar dacă a funcționat pe abonament. 

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut Shadow,

Ai cumva posibilitatea sa incerci si intr-un alt telefon….? Doar ca sa excludem orice posibilitate ca asta sa fie o problema de setari sau ceva.

De asemenea, pe telefonul tau, in caz ca merge pe alt telefon, ai putea sa dai un Reset Network Settings. O sa stearga parolele de WiFi si pairing-urile BT, dar….posibil sa ajute.

Dar din nou, asta doar daca merge pe alt telefon. Daca nu, problema e pe cont si trebuie rezolvata eventual cu cineva de la Orange.

Client Orange

Anonim
Neaplicabil

acuma funcționează 4g, dar 5G nu. O să le scriu pe chat

@Anonim: După cum îți menționam, mesajele de confirmare sosesc după ora 9:00, chiar și cu activare la miez de noapte. Cât privește 5G-ul este exact același ritual pe care l-ai făcut când l-ai activat pentru abonament. Succes. 

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

5G-ul ar trebui sa se activeze automat cu optiune de minim 6 Euro. Daca nu cumva ai un telefon Pixel. Caz in care, procedura este de a scoate SIM-ul din telefon si a-l introduce la loc. Pentru ca bug.

Dar daca e totul ok pe partea telefonului, si ai acoperire 5G in zona, e posibil sa fie nevoie de un mic “push” din partea cuiva de la Orange. Deci da, incearca pe chat si vezi daca reusesti asa.

Client Orange