la 02-11-2024 12:22 PM - editat ultima oară la 04-11-2024 08:09 AM de DanielaH
Am primit o cartela prepay la prelungire abonament și nu merge deloc. Nu are semnal. Ce să-i fac...
02-11-2024 12:39 PM - editat 02-11-2024 12:42 PM
la 02-11-2024 01:12 PM
Salutare!
Eu am făcut sesizare scrisă din secțiunea Contact sau le-am scris din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)-Contact și feedback-Scrie-ne și apoi am cerut transfer operator.
După astfel de episoade, m-au recompensat cu valoarea prepay-ului respectiv sau chiar mai mult reducere la factura următoare.
Baftă!
la 03-11-2024 07:23 PM
04-11-2024 07:24 PM - editat 04-11-2024 07:38 PM
Salut!
De obicei primești 2 cartele.. un multi-sim pentru cazul în care sim-ul pe care il ai nu este compatibil cu dimensiunea spațiului din noul telefon si doar pentru asta poate fi folosit și un sim prepay cu alt număr.
Dacă sim-ul pe care ai încercat sa-l folosești și nu funcționează este cel cu număr prepay, atunci vezi sa nu fi trecut prea mult timp de la achiziție, deoarece are valabilitate limitata și dacă nu-l activezi în acea perioada se pierde.. pe ambalajul de la ultima prelungire de abonament pe care am facut-o eu scrie ca trebuie activat în maxim 3 luni..
Dacă sim-ul și termenul sunt ce trebuie și nu funcționează, atunci trebuie vorbit la serviciul clienți, cum s-a menționat deja..
la 05-11-2024 11:16 AM
@Lili2, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația? Te așteptăm să revii cu mai multe detalii.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor