la 26-06-2024 06:10 AM - editat ultima oară la 26-06-2024 08:38 AM de DanielaH
Buna dimineata! Am primit la prelungirea abonamentului un multisim, pot sa il activez pe o cartela prepey sau trebuie sa il folosesc exclusiv doar pe numarul de pe care am facut prelungirea abonamentului?
la 28-06-2024 03:09 PM
Salut,
In urma plasarii unei comenzi de prelungire/modificare a unui abonament, cu achizitie de dispozitiv, este adaugata in pachet si o cartela SIM (MultiSIM) fara numar. Cartela poate fi adaptata, dupa dimensiune, telefonului in care va fi utilizata. Pentru a fi compatibila cu noul telefon, cartela veche trebuie schimbata cu noua cartela primita in pachet. Inlocuirea aceasta se poate face tot online in MyOrange timp de 30 de zile de la data achizitiei telefonului. Clientul poate solicita schimbarea SIM-ului pentru oricare dintre numerele de voce mobila active pe codul sau de client (nu doar pentru numarul de telefon pentru care s-a facut prelungirea). Pasii prin care se face inlocuirea SIM-ului sunt prezentati aici https://www.orange.ro/help/cum-activez-o-cartela-sim-primita-in-urma-achizitiei-unui-telefon-97
la 26-06-2024 06:24 AM
Dacă este un SIM prepay atunci îl poți activa și utiliza. Dacă este un SIM blank atunci îl poți schimba în cazul în care este necesară înlocuirea celui vechi: fie pentru că este vechi sau ai nevoie de o altă dimensiune la SIM sau alte motive. Succes.
la 26-06-2024 06:42 AM
Salut,
Multisimul este un sim blank primit pentru schimbarea vechiului SIM ( se poate întâmpla să cumperi un telefon nou odată cu abonamentul iar SIM -ul telefonului să aibe alta dimensiune etc).
https://www.orange.ro/help/cum-activez-o-cartela-sim-primita-in-urma-achizitiei-unui-telefon-97
Bafta
26-06-2024 09:25 AM - editat 26-06-2024 09:25 AM
Salut @Lupu_Cristinel,
Poti sa adaugi o poza cu acel multisim?
26-06-2024 11:36 AM - editat 26-06-2024 02:09 PM
Salutare!
În principiu, nu cred că funcționează, dar poți încerca din My Orange, dacă ai prepay-ul respectiv adăugat și ai drept de administrator. Sigur, numai dacă îți dă voie să îl înlocuiești!.Mă refer dacă vrei să înlocuiești un sim prepay.
Dacă te referi exclusiv la folosirea sim-ului respectiv pe prepay, nu, nu merge. El este oferit în caz că telefonul este mai vechi și ai sim din ăla mare, iar acesta îți oferă posibilitatea să îl folosești în orice fel de telefon. Trebuie să primești separat și un prepay gratuit în pachet, dacă ai luat telefon. Eu când nu am primit, i-am contactat și mi-au dat o compensație!
Baftă!
la 28-06-2024 12:08 AM
La prelungirea unui abonament, Orange ofera cadou un sim cu numar nou si credit de 5 Euro. Poti folosi fie creditul, fie poti activa optiunea. E posibil ca acea cartela sa fie valabila 3 luni. Citeste pe ambalajul ca acolo vei gasi toate detaliile.
la 28-06-2024 03:09 PM
Salut,
In urma plasarii unei comenzi de prelungire/modificare a unui abonament, cu achizitie de dispozitiv, este adaugata in pachet si o cartela SIM (MultiSIM) fara numar. Cartela poate fi adaptata, dupa dimensiune, telefonului in care va fi utilizata. Pentru a fi compatibila cu noul telefon, cartela veche trebuie schimbata cu noua cartela primita in pachet. Inlocuirea aceasta se poate face tot online in MyOrange timp de 30 de zile de la data achizitiei telefonului. Clientul poate solicita schimbarea SIM-ului pentru oricare dintre numerele de voce mobila active pe codul sau de client (nu doar pentru numarul de telefon pentru care s-a facut prelungirea). Pasii prin care se face inlocuirea SIM-ului sunt prezentati aici https://www.orange.ro/help/cum-activez-o-cartela-sim-primita-in-urma-achizitiei-unui-telefon-97
la 29-06-2024 07:06 AM
@OrangeAssistant inteleg ca poti folosi cartela blank primita pentru alt numar pe care-l ai, ca poate nu ai nevoie pentru abonamentul prelungit, insa poate ai alt numar pe care nu mai functioneaza sim-ul bine. Conteaza daca numarul pe care vrei sa activezi cartela este prepay sau abonament?
la 29-06-2024 07:17 AM
Operațiunile de comandă SIM / schimbare SIM / înlocuire SIM se pare că nu sunt active pentru PPY, ci doar pentru abonament. Pentru PPY rămâne doar varianta magazinelor Orange.
la 29-06-2024 11:29 AM
Am banuit asta, pentru ca sectiunea de schimbare sim o gasesti doar daca ai prelungit un abonament, Am intrebat pentru ca daca devine activa pentru contul tau, mi s-ar parea ok sa te lase sa alegi din contul tau de client oricare numar vrei. O vad ca pe o situatie diferita pentru ca deja au datele tale, nu este nevoie sa mergi cu buletinul sa inregistreze sim-ul pe numele tau.
la 29-06-2024 11:41 AM
Ideea e (probabil) considerată că un număr PPY atașat contului nu înseamnă că este al tău. La abonament e clar. Iar pentru a nu fi reclamații ulterioare.... Deși au fost cazuri de clienți PPY care mergând în shop pentru schimbare SIM au ieșit cu abonament.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor