anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am primit o cartela prepay la prelungire abonament și nu merge deloc

Lili2
Începător

Am primit o cartela prepay la prelungire abonament și nu merge deloc. Nu are semnal. Ce să-i fac...

5 Răspunsuri 5

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Eu am făcut sesizare scrisă din secțiunea Contact sau le-am scris din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)-Contact și feedback-Scrie-ne și apoi am cerut transfer operator. 

După astfel de episoade, m-au recompensat cu valoarea prepay-ului respectiv sau chiar mai mult reducere la factura următoare.

Baftă!

Anca07
#StarMember

Buna @Lili2 

Ai reusit activarea cartelei urmand instructiunile oferite aici?

Seara faina!🌙

Jay
Campion certificat

Salut!

De obicei primești 2 cartele.. un multi-sim pentru cazul în care sim-ul pe care il ai nu este compatibil cu dimensiunea spațiului din noul telefon si doar pentru asta poate fi folosit și un sim prepay cu alt număr. 

Dacă sim-ul pe care ai încercat sa-l folosești și nu funcționează este cel cu număr prepay, atunci vezi sa nu fi trecut prea mult timp de la achiziție, deoarece are valabilitate limitata și dacă nu-l activezi în acea perioada se pierde.. pe ambalajul de la ultima prelungire de abonament pe care am facut-o eu scrie ca trebuie activat în maxim 3 luni..

Dacă sim-ul și termenul sunt ce trebuie și nu funcționează, atunci trebuie vorbit la serviciul clienți, cum s-a menționat deja.. 

DanielaH
Moderator

@Lili2, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația? Te așteptăm să revii cu mai multe detalii.