la 29-04-2022 08:03 PM
la 02-05-2022 05:28 PM
la 29-04-2022 08:25 PM
la 30-04-2022 12:35 AM
la 02-05-2022 05:28 PM
la 08-01-2023 01:07 PM
Salut all, va rog un sfat, vreau sa trimit in service prin garanție un Samsung A52s, cu cunoscuta problema comuna a ecranului. Din cele relatate mai sus, trebuie să mă duc personal într-un Orange shop, nelămurirea mea este că telefonul este cumpărat pe numele socrului meu, am factura cu toate datele, trebuie neapărat să meargă socrul meu personal sau oricine cu factura de achiziție ?? Mtumesc anticipat.
08-01-2023 01:44 PM - editat 08-01-2023 01:44 PM
Salut Florin,
Din cate stiu eu, nu. Nn conteaza cine il aduce in garantie. Conteaza doar sa ai factura (eventual si certificatul de garantie, daca l-ai primit).
la 08-01-2023 04:16 PM
Mulțumesc @arsradu Zi buna.
la 08-01-2023 04:21 PM
Aaaaa, și încă ceva: trebuie să-l trimit cu cutia originala full sau doar telefonul ?? Adică mă interesează dacă trebuie sa trimit și încărcătorul, as trimite doar telefonul in cutia originala, fara încărcător. Care este regula ??
la 08-01-2023 04:43 PM
Regula e: in ce vrei tu atata timp cat e protejat. In mod normal, se trimite FARA accesorii, in cutia originala. Si de asemenea, trebuie resetat.
la 08-01-2023 04:46 PM
K. Reset îi dau obligat că am conturi bancare și media. Mulțumesc ptr răspunsurile prompte. Seara buna.
la 08-01-2023 04:47 PM
Cu placere. Seara faina si tie! Si sper sa se intoarca cat mai repede, cu problema rezolvata. 🙂
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor