la 14-04-2023 08:32 AM
Buna ziua
Detin un iphone 12 pro max si in data de 13.04.2023 a iesit din perioada de 24 luni de contract
Am incercat deblocarea online dar fara nici un rezultat ,,A intervenit o eroare in momentul procesarii datelor.
Ce este de facut???
la 14-04-2023 08:43 AM
Salut Florin,
Bine ai venit in Comunitate!
Daca decodarea din contul My Orange nu a functionat, ar mai fi urmatoarele optiuni:
la 14-04-2023 04:48 PM
am activat esim si am incercat iar deblocare terminal
la fel acelasi lucru
la 14-04-2023 05:26 PM
Nu trebuie decat activat eSIM. Deblocarea se face automat.
la 14-04-2023 05:29 PM
Setari General Informatii si la Blocare Operator imi apare sim blocat.
Incerc cu alta cartela de la alt operator
la 14-04-2023 07:07 PM
In mod normal, in vreo 10 minute de la activarea eSIM-ului, ar trebui sa primesti un mesaj cum ca telefonul a fost decodat. Daca nu s-a intamplat asta, e posibil sa fie nevoie de un drum intr-un Orange Shop.
la 19-12-2023 08:09 AM
Nu primesti niciun sms ca a fost decodat telefonul, se decodeaza si gata. Primesti sms doar de confirmare a activarii eSim.
la 19-12-2023 08:31 AM
Bine de știut, mersi! 🙂
la 20-04-2023 10:43 AM
@Florinbr, s-a rezolvat situația? Ai reușit să deblochezi telefonul?
la 20-04-2023 10:46 AM
Am rezolvat dar nu cu esim , am mers in magazin si l-am deblocat online.
la 20-04-2023 11:18 AM
Super! Mă bucur! Mulțumim pentru feedback!
Te mai așteptăm în Comunitate.
la 18-12-2023 08:36 PM
Salut!
Mă aflu în aceeași situație cu eSIM activat, însă telefon este încă codat. Am încercat deblocarea în contul MyOrange și am primit eroarea de mai sus. Momentan mă aflu plecat în străinătate și posibil să revin în țară în Martie, astfel neputând ajunge în Shop. Ce altă opțiune aș avea de deblocare?
Mulțumesc anticipat pentru răspuns!
la 18-12-2023 08:44 PM
Salut,
E posibil sa nu mearga din cauza ca esti in roaming. Daca ai incercat din My Orange si nu a mers, alta varianta decat eSIM si Orange Shop nu stiu sa existe.
la 18-12-2023 09:07 PM
Salut!
Trecerea la eSIM am făcut-o în țară, prin luna August. La momentul respectiv m-am gândit că e o “manevră românească” să te facă să plătești taxa de deblocare…
la 18-12-2023 10:16 PM
Am inteles... Ideea e ca, mai nou, iPhone-urile nu se mai codeaza. Deci, teoretic....ai putea sa soliciti un cod de deblocare direct la Orange. Teoretic. Nu am incercat niciodata, deci nu stiu daca o sa mearga asa, pentru telefoanele mai vechi. Dar atata timp cat poti face dovada achizitiei de la Orange...e posibil sa te poata ajuta direct cu un cod de decodare.
Eventual poti incerca si asa. Dar asta maine dimineata, dupa ora 8 (ora Romaniei). Poti incerca de asemenea si din chat-ul Djingo (daca esti client Orange Romania).
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor