la 14-04-2023 08:32 AM
Buna ziua
Detin un iphone 12 pro max si in data de 13.04.2023 a iesit din perioada de 24 luni de contract
Am incercat deblocarea online dar fara nici un rezultat ,,A intervenit o eroare in momentul procesarii datelor.
Ce este de facut???
la 14-04-2023 08:43 AM
Salut Florin,
Bine ai venit in Comunitate!
Daca decodarea din contul My Orange nu a functionat, ar mai fi urmatoarele optiuni:
la 14-04-2023 04:48 PM
am activat esim si am incercat iar deblocare terminal
la fel acelasi lucru
la 14-04-2023 05:26 PM
Nu trebuie decat activat eSIM. Deblocarea se face automat.
la 14-04-2023 05:29 PM
Setari General Informatii si la Blocare Operator imi apare sim blocat.
Incerc cu alta cartela de la alt operator
la 14-04-2023 07:07 PM
In mod normal, in vreo 10 minute de la activarea eSIM-ului, ar trebui sa primesti un mesaj cum ca telefonul a fost decodat. Daca nu s-a intamplat asta, e posibil sa fie nevoie de un drum intr-un Orange Shop.
la 20-04-2023 10:43 AM
@Florinbr, s-a rezolvat situația? Ai reușit să deblochezi telefonul?
la 20-04-2023 10:46 AM
Am rezolvat dar nu cu esim , am mers in magazin si l-am deblocat online.
la 20-04-2023 11:18 AM
Super! Mă bucur! Mulțumim pentru feedback!
Te mai așteptăm în Comunitate.