anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Retur telefon iPhone 14

clbdpl25
Junior

Bună. Am cumpărat sâmbătă la abonament un iph14 din magazin însă este defect, nu detectează sim-ul, are lag, nu merge tastatura și touch-ul în majoritatea timpului. Se poate da retur și să îmi primesc banii înapoi? Am făcut reclamație telefonică dupa 8 ore însă aș vrea să știu dacă voi avea șanse să îi dau retur . Nu am primit niciun act doveditor ca am făcut plângere, deși mi s-a spus ca mâine îl pot returna. 

21 Răspunsuri 21

FLo1
#StarMember

@clbdpl25: Returul în magazine fizice se face în 24 de ore de la achiziție. Posibil să fie luat în analiză scenariul de a fi trimis în service dacă ai observat anumite defecte. Partea de restituire contravaloare în general e ultima variantă, mai ales că de sâmbătă au mai trecut niște zile.... chiar dacă libere. Era mult mai ok dacă era o achiziție în timpul unor zile lucrătoare, pentru a nu fi astfel de probleme. Ai topicuri cu probleme similare în Comunitate, de exemplu aici, sau aici. Succes. 

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Cel mai bine este să mergi in magazinul de unde l-ai luat și să discuți la fața locului. Problema este că au trecut ceva zile, dar au fost zile libere și nu aveai ce să faci. Oricum, dacă nu se poate returna, îl vor trimite în service, dar nu prea ar fi în regulă, dacă este defect de nou. Corect ar fi să-l poți returna!

Încearcă la magazin și sper să fie în regulă!

Baftă!

arsradu
#StarMember

Salut,

De putut se poate, sigur. Dar mi se pare foarte ciudat.
Vorbim de un iPhone 14, nou, defect din fabrica? Nu cumva este un iPhone reconditionat? E cumparat dintr-un magazin Orange? Pentru ca nu am mai auzit de probleme de genul asta, in special la iPhone-uri. Si cu toate ca nimic nu e imposibil, cred ca e foarte putin probabil.

Mai degraba as suspecta o problema de SIM. Caz in care, se poate merge intr-un Orange Shop pentru o schimbare de SIM. Dar daca ai un alt telefon la indemana, incearca SIM-ul si in acel telefon, pentru confirmare. 
Ceva e in neregula cu acel iPhone si cu aiguranta nu e o problema comuna. 

Client Orange

Este nou nouț, a durat 4-5 ore să se activeze , și 7-8 ore să se descarce câteva aplicații pe el, unele nu au mers deloc. Se întrerupea de la început și mergea extrem de greu pt un iPhone 14 nou. Sim-ul nu are nicio problema, l am verificat in 3 telefoane și a fost OK. Bateria la fel ținea 2-3 ore și tot îmi apărea ca nu am spațiu pe telefon (128 de GB totuși) 

Hmmm…. Sa nu fie vreo clona atunci. Un iPhone nou (nici macar uzat, daramite nou), nu are voie sa se miste in halul asta. 
Poti pune cumva un screenshot/poza cu App Store-ul? Am un iPhone 7 care nu se misca atat de rau. :)) Deci e clar ca ceva nu e in regula. 

Client Orange

aș încărca și video-urile în care se vede clar ca se blochează și are lag, doar ca nu se pot încărca:))IMG_2492.jpeg

IMG_2493.jpeg

IMG_2491.jpeg

  

IMG_2486.jpeg

Ma refeream la pagina principala din App Store. 🙂 Dar banuiesc nu ti-a sarit nimic in ochi. In afara de faptul ca probabil nu se imcarca…:))

Intrebare: wifi-ul merge ok? Pe alt telefon e ok? Nu ar explica de ce nu recunoaste SIM-ul…decat daca nu cumva nu a facut validarea, daaar…ar explica de ce toate download-urile merg atat de greu. 

Client Orange

I-am dat resetare din fabrică și nu mai a conectat la iCloud ca să pot intra în App Store. Cu toate astea, un telefon nou de 4-5000 de lei nu e OK să aibă lag:))) nou nouț fiind mai ales 

Ala nu e lag. Aia e o catastrofa. :))) Nici macar un Android de acum 15 ani nu ar trebui sa se miste in halul asta de greu.
Nu nu. Ceva nu e in regula deeeloc.

Sigur, se poate returna. Dar mi se pare foarte ciudat ca nu merge. 
Are toate update-urile la zi? Sa nu fie un bug zic. Parca a mai fost cineva care a raportat o problema de genul asta, tot pe un iPhone 14 daca nu ma insel, dupa ce a instalat un update. Dar banuiesc ca s-a reparat intre timp. Bine, la el s-a reparat prin trimiterea telefonului in service. Dar ma gandeam ca poate e doar un bug si se poate repara cu un simplu update de soft. Asta presupunand ca nu are deja ultimele actualizari… caz in care, clar trebuie returnat. Ma indoiesc ca asa sunt toate din batch-ul ala. Deci daca vrei, cel mai simplu si mai rapid ar fi sa ti-l inlocuiasca cu alt telefon, acelasi model.

Client Orange

Recent am aflat ca majoritatea iph 14 au probleme de genul, și oricum nu m-aș mai încurca cu nicio ofertă de la ei, având în vedere ca e așa greu sa dai un retur :)))

e foarte ciudat ca din prima zi sa meargă atât de prost , foarte ciudat

l-ai cumparat dintr-un Orange Shop? Daca da, ar trebui sa fie foarte usor de returnat. Nu stiu de ce zici ca e greu de returnat. :)) Dar poate imi scapa mie ceva. Pur si simplu mergi cu el inapoi in magazin. Fie il inlocuiesti cu altul, fie ceri sa-ti returneze banii. Ar trebui sa se faca foarte usor. Doar sa ai factura la indemana. 

Client Orange

Bazaconii! Niciun model de iPhone nu are probleme de genul asta. Daca zici ca telefonul l-ai luat nou, sigilat si nu e refurbished, suspectez ca ai net foarte slab. Daca ii dai restore din vreun backup mare, ai net slab si vrei sa il mai si folosesti in timpul asta, e normal sa aiba lag si sa iti dea toate erorile.

delfinas
#StarMember

De unde l-ai cumparat?

Din orange din magazin