anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Deblocarea retea iphone

Florinbr
Începător

Buna ziua 

Detin un iphone 12 pro max si in data de 13.04.2023 a iesit din perioada de 24 luni de contract 

Am incercat deblocarea online dar fara nici un rezultat ,,A intervenit o eroare in momentul procesarii datelor.

Ce este de facut???

22 Răspunsuri 22

arsradu
#StarMember

Salut Florin,

Bine ai venit in Comunitate!

Daca decodarea din contul My Orange nu a functionat, ar mai fi urmatoarele optiuni:

  1. decodare prin activarea unui eSIM (e gratuit, inclusiv in timpul perioadei contractuale)
    Se poate face in anumite conditii, urmand pasii de aici, sau intr-un Orange Shop
  2. decodare intr-un Orange Shop.
Client Orange

am activat esim si am incercat iar deblocare terminal 

la fel acelasi lucru

Nu trebuie decat activat eSIM. Deblocarea se face automat. 

Client Orange

Setari General Informatii si la Blocare Operator imi apare sim blocat.

Incerc cu alta cartela de la alt operator

In mod normal, in vreo 10 minute de la activarea eSIM-ului, ar trebui sa primesti un mesaj cum ca telefonul a fost decodat. Daca nu s-a intamplat asta, e posibil sa fie nevoie de un drum intr-un Orange Shop.

Client Orange

Nu primesti niciun sms ca a fost decodat telefonul, se decodeaza si gata. Primesti sms doar de confirmare a activarii eSim.

Bine de știut, mersi! 🙂

Client Orange

DanielaH
Moderator

@Florinbr, s-a rezolvat situația? Ai reușit să deblochezi telefonul?

Florinbr
Începător

Am rezolvat dar nu cu esim , am mers in magazin si l-am deblocat online.

Super! Mă bucur! Mulțumim pentru feedback!

Te mai așteptăm în Comunitate.

Salut!

Mă aflu în aceeași situație cu eSIM activat, însă telefon este încă codat. Am încercat deblocarea în contul MyOrange și am primit eroarea de mai sus. Momentan mă aflu plecat în străinătate și posibil să revin în țară în Martie, astfel neputând ajunge în Shop. Ce altă opțiune aș avea de deblocare?

Mulțumesc anticipat pentru răspuns!

Salut,

E posibil sa nu mearga din cauza ca esti in roaming. Daca ai incercat din My Orange si nu a mers, alta varianta decat eSIM si Orange Shop nu stiu sa existe.

Client Orange

Salut!

Trecerea la eSIM am făcut-o în țară, prin luna August. La momentul respectiv m-am gândit că e o “manevră românească” să te facă să plătești taxa de deblocare…

Am inteles... Ideea e ca, mai nou, iPhone-urile nu se mai codeaza. Deci, teoretic....ai putea sa soliciti un cod de deblocare direct la Orange. Teoretic. Nu am incercat niciodata, deci nu stiu daca o sa mearga asa, pentru telefoanele mai vechi. Dar atata timp cat poti face dovada achizitiei de la Orange...e posibil sa te poata ajuta direct cu un cod de decodare. 

Eventual poti incerca si asa. Dar asta maine dimineata, dupa ora 8 (ora Romaniei). Poti incerca de asemenea si din chat-ul Djingo (daca esti client Orange Romania).

Client Orange